Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

In navolging van de Lenterit te Alken, zijn jullie zijn uitgenodigd op een volgend wederzien te Alken al dan niet gecombineerd met een BLOESEMRIT doorheen de streek.

Afgelopen Lenterit te Alken had zijn doel bereik door jullie enthousiaste deelname en was wat ons betreft alvast een mooie sezoensstart.

bekijk de film hier ! Teaser PFB Lenterit Alken 2016 :popcorn:

Omdat de natuur in onze streek de laatste dagen in de positieve zin aan het veranderen is en de eerste bloesems al tevoorschijn komen , willen wij deze kans niet laten liggen om jullie ook te laten genieten van onze streek op zijn mooist.

Er rest niet zoveel tijd meer om een volledig nieuw concept in mekaar te steken , dus stellen wij het volgende voor :

– Samenkomst op op het dorpsplein , Laagdorp 1 te Alken omstreeks 14u.
    – Meet & greet ter hoogte van Eetkaffee In De Ton.
    Vertrek rondrit omstreeks 15u.
    – Rondrit van 100km in de streek met een ‘zittende’ tussenstop onderweg.
    – Einde van de rit terug op de startlocatie.

Jullie deelname is vrijblijvend en er is geen inschrijving nodig.
    Het geheel is wederom GRATIS.

Wij hebben de enthousiaste medewerking van de lokale herbergier van In De Ton en we zullen terug parkeergelegenheid voorzien op het dorpsplein.

Deze Bloesemrit zal ongeveer hetzelfde traject volgen als de Lenterit. :driver:
    Hier en daar zullen we kleine wijzigingen of verbeteringen proberen in te voegen.

Voor de mensen die de Lenterit al gereden hebben, zal de rit alsnog een volledig ander karakter hebben vanwege de talrijke bloesems en de gewijzigde landschapszichten.
    De holle wegen en talrijke fruitplantages komen beter tot hun recht. Haspengouw op zijn mooist. :up:

Ook voor diegenen die hebben moeten passen voor de Lenterit is er nu een kans om alsnog een variant van de Lenterit te ervaren.

Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gestemd en kunnen we er samen weer een topdag van maken.

Hopelijk tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • Ik zou deze ook graag eens meedoen. Enige probleem is dat ik geen copiloot heb. Is het de bedoeling om in groep te rijden of elk op eigen tempo?

Straf. Ik bied mijn onvoorwaardelijke hulp aan om de 964 terug in Belgenland te krijgen zodat jij maar over en weer moet vliegen! :think:
        Ik zal hier mijn moderatormacht eens gaan misbruiken, se! :what:

Verwacht je op 5 mei maar elke 30minuten een sfeerfoto op je GSM en E-mail terwijl jij zit te zweten tijdens de meetings! 😈

Hey mannen, bedankt voor de lieve woorden (alhoewel die van Harley G … :what: — maar dat is ne Mod dus daar zal ik maar vriendelijk tegen blijven :mrgreen: ) maar ik heb toch maar besloten om niet te zot te doen en hier te blijven. Op zaterdag 7 mei moet ik trouwens de hele dag bij een grote klant in Firenze zijn, daar raak ik niet onderuit, ook niet voor 111 euro.

‘t zal voor een andere keer zijn 🙁 🙁 🙁 ik hou het forum wel verder in het oog.

Afhankelijk van het weer probeer ik opnieuw erbij te zijn, toch al zeker bij de start, rit meerijden nog niet zeker.

Als er nog twijfelaars zijn, vorige keer was TOP!

Helaas niet voor mij dan.
              Ritje Venetië => St. Tropez die week.

@ Sensa : nessun problema , er zijn vast en zeker nog enkele plaatsen vrij als bijrijder(s) !

Tijdens afgelopen Lenterit waren er enkele deelnemers die mij zelfs om een bijrijder vroegen (om roadboek te lezen :happy: )
                De rit zal leuk zijn, maar met liefhebbers onder elkaar wat bijpraten is nog leuker :drink:

Ik ga proberen nog wat wijzigingen aan de rit toe te voegen zodat de deelnemers van de Lenterit alsnog voldoende variatie ervaren.

Momenteel zit ik deze week nog in’t buitenland voor’t werk.
                Daarna zal het vlug afkorten tot 5 mei …

of er is voor minder dan 111 euro zeker ergens nog een zitje vrij als passagier …

Als je hem voor 1 mei gekeurd krijgt, wil ik gerust effe naar Milaan vliegen op zaterdagavond en zondag 1mei met uwe “hout”mobiel (of moet ik nu “Hot”mobiel zeggen na het afgelopen weekend?) naar België terugrijden… :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: :engeltje:

Miljaar Miljaar Miljaar … excuse my French … Is een gewone “werkendag” voor mij hier, alles staat volgepland met vergaderingen. Ik heb de eerste al verzet … en toen viel mijn Frank … ik heb genen auto in Belgie beschikbaar… Ondertussen staan ze allebei hier voor de technische keuring :bounce: :bounce: :bounce:

Amuseer jullie en foto’s posten he, zodat nen vluchteling ook kan meevolgen!

Limburg boven :respekt: :respekt: :respekt:

Staat “onder voorbehoud” genoteerd. 95% kans dat we deelnemen.

Oké, ik doe men best. mogelijk kan ik nog enkele mensen warm maken voor dit ritje.

XXX

Veel plezier mannen, ik zit in Toscane een ander ritje voor te bereiden 😀 😀
                            Had er anders zeker bij geweest, supertripje daar bij Geert :up:

:up: Staat genoteerd wij zijn er bij :happydance:

Ahaa…

Babyborrel: nope
                                Buitenlandse reis: nope
                                Agenda leeg: jup
                                Vrouw overtuigd: zo goed als.

YES… ik zal er dus wss deze keer wel bij zijn. Super!

:coolness:

Vandaag nog in de streek rondgetoerd met TACB en in het naar huis komen nog voorbij de Ton gekomen! Warm gevoel dankzij goede herinnering maakte zich direct meester van ons dus ik zal mijn best doen om er bij te zijn die dag!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.