porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)

• Maker
    Discussie
  • Na toch wel wat dubbel gevoel etc gaat de boxster toch uiteindelijk in de verkoop. De drang naar de 911 is sterker en sterker geworden. Ik heb me voorgenomen van eerst de boxster te verkopen en dan rustig uit te kijken naar eentje zodanig ik niet met een overname of met 2 porsches zit.

De wagen is van augustus 2003 met op dit moment een 82.000km. De wagen is gekeurd geweest in mei (blanco) en heeft een correcte carpass!!! De wagen is nieuw geleverd door carrera motors en daar onderhouden (211pk belgische versie, full is het de 228pk). (ohbk en facturen liggen voor) Nieuwe batterij en nieuwe remmen oa.

De wagen verkeerd is zeer mooie staat en heeft de volgende opties:
    leder met sportstoelen en zetelverwarming (donkerblauw), sportpedalen porsche, cdr 23, PSM, windscherm, 17″ velgen met goede banden, zilver metaal, motor sound package, witte wijzerplaten, blauwe softtop, opbergbox, rolbeugel in silver, cd opbergvak, softop met vaste ruit (dus niet met de plastic)…..

De 18″ classic velgen met winterbanden en hardtop incl!!!

mijn prijs is 17.990euro gekeurd voor verkoop.

boxster2003011.jpg

boxster2003007.jpg

boxster2003006.jpg

boxster2003004.jpg

boxster2003005.jpg

boxster2003003.jpg

boxster2003001.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Graptjen hé?! En ik weet wel dat jij zoiets kan appreciëren 😉
      Daarbij, ik heb ook een luchtgekoelde hé, dus ik mag ermee lachen 😈
      ‘t Enige dat ik nog mankeer is een transaxle dan heb ik van elk model eentje en kan ik heel ‘t forum uitlachen, en kan heel het forum mij uitlachen, en zo blijft het een gezellige boel! :drink:

Woooow, that hurts… :drink:

[quote=”bladerunner” post=108015]Lijkt me net een luchtgekoelde met al zijn probleempjes. :happy: :happy:[/quote]
          Mééh…
          Hij valt nog niet uit elkaar van de roest zoals de luchtgekoelde 8) :mrgreen: :happy:

foutje :engeltje: :engeltje:

Op de 996 4S is verleden week de uitlaat vervangen. Nu moeten ook de cats nog vervangen worden en de ophanging vooraan, intussen is één van de achterste velgen voor de 3e keer op een paar maand binnen (eerst de linkse, dan de rechtse, nu weer de rechtse) vanwege “platten tuub” :), maar da’s nog niks: daarnet zo goed als door de koppeling getrapt. Waarschijnlijk de master of slave pomp defect en misschien zelfs de drukgroep…
              Ik ben gewoon *blij* dat ik die auto niet een paar weken/maanden geleden verkocht heb aan iemand van ‘t forum 😳

Lijkt me net een luchtgekoelde met al zijn probleempjes. :happy: :happy:

[quote=”plumber” post=108011]OK, 17.500€ voor de smurf en de 4S. Deal ? :happy: :mrgreen:
                Ik voel me daar allesinds goed bij :drink:[/quote]

‘k Moet me tegenhouden of ik ben akkoord! 🙂
                Op de 996 4S is verleden week de uitlaat vervangen. Nu moeten ook de cats nog vervangen worden en de ophanging vooraan, intussen is één van de achterste velgen voor de 3e keer op een paar maand binnen (eerst de linkse, dan de rechtse, nu weer de rechtse) vanwege “platten tuub” :), maar da’s nog niks: daarnet zo goed als door de koppeling getrapt. Waarschijnlijk de master of slave pomp defect en misschien zelfs de drukgroep…
                Ik ben gewoon *blij* dat ik die auto niet een paar weken/maanden geleden verkocht heb aan iemand van ‘t forum 😳
                De 912 staat nog steeds in m’n garage met remmen die blijkbaar blijven plakken. Daarvoor moet ik nog een goed adresje vinden.
                Long story short: 2 Porsches in de garage en zondag zal’t waarschijnlijk met de Polo te doen zijn :first:
                ‘t Was allemaal helemaal anders voorzien, maar ja, wat ga je er aan doen? 😉
                Natuurlijk, otoh… binnen afzienbare tijd weer knallen met een nieuwe sportuitlaat, nieuwe ontkoppeling, nieuwe sportcats en de brede poep had hij sowieso… :sarcastisch

En nu back on topic want Mark wil hier eigenlijk gewoon zijn Boxster verkopen :drink:

‘k Moet me tegenhouden of ik ben akkoord! 🙂
                  De 912 staat nog steeds in m’n garage met remmen die blijkbaar blijven plakken. Daarvoor moet ik nog een goed adresje vinden.
                  Long story short: 2 Porsches in de garage en zondag zal’t waarschijnlijk met de Polo te doen zijn :first:
                  ‘t Was allemaal helemaal anders voorzien, maar ja, wat ga je er aan doen? 😉
                  Natuurlijk, otoh… binnen afzienbare tijd weer knallen met een nieuwe sportuitlaat, nieuwe ontkoppeling, nieuwe sportcats en de brede poep had hij sowieso… :sarcastisch

En nu back on topic want Mark wil hier eigenlijk gewoon zijn Boxster verkopen :drink:

die kerels die mails sturen komen toch ook ni in aanmerking voor de orginaliteitspreis zenne!!

“beste, in duitsland op mobile staan er verscheidene voor 13000 tekoop en dat is mijn max budget. mocht u hiermee akkoord zijn kunnnen we snel zaken doen.”

Heb die beste en meerdere andere “potentiële” kopers maar doorverwezen naar mijn duitse collega’s :happy:
                    Op mobile eens nagekeken en staat 1tje goedkoper in Italie…

Dus koopje 😆

OK, 17.500€ voor de smurf en de 4S. Deal ? :happy: :mrgreen:
                      Ik voel me daar allesinds goed bij :drink:

Bij mij is alles altijd te koop, als ik er een mooie prijs voor krijg 😉
                        De 4S MOET niet (meer) weg, en de smurf ook niet, maar als iemand money burning a hole in their pocket heeft en we kunnen een prijs overeen komen waar we ons allebei goed bij voelen… 😉

Neen zijn zeer mooie 996 4S.

[quote=”Mushroom” post=107996]Niets gaat nog snel de deur uit.
                            Heb verleden week een vriendelijk bod geweigerd van 14.000 Euro voor de mijne :music:[/quote]

Ik heb ergens iets gemist denk ik staat uwen smurf te koop?

😆 Voor 14 neem ik em ook wel over 😆
                              tja wie niet hé…. moet niet gekker worden.

Das de meeneemprijs die ik ervoor moet. Heb al enkele mails van duitsers. We zullen wel zien. De optie is nog altijd em bijhouden. Maar dan zit ik met 4auto’s een paar motos. Das zo net iets teveel aan het worden.

Niets gaat nog snel de deur uit.
                                Heb verleden week een vriendelijk bod geweigerd van 14.000 Euro voor de mijne :music:

Geen geld voor zo een proper machien 🙂

Zal wel snel de deur uitgaan tegen deze prijs. ANders afwachten tot in het voorjaar met de eerste zon dan zijn de meeste op zoek naar mooie cabrio’s als de jouwe.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Het onderwerp ‘porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)’ is gesloten voor nieuwe reacties.