- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
4 augustus 2012 om 18:45
Na toch wel wat dubbel gevoel etc gaat de boxster toch uiteindelijk in de verkoop. De drang naar de 911 is sterker en sterker geworden. Ik heb me voorgenomen van eerst de boxster te verkopen en dan rustig uit te kijken naar eentje zodanig ik niet met een overname of met 2 porsches zit.
De wagen is van augustus 2003 met op dit moment een 82.000km. De wagen is gekeurd geweest in mei (blanco) en heeft een correcte carpass!!! De wagen is nieuw geleverd door carrera motors en daar onderhouden (211pk belgische versie, full is het de 228pk). (ohbk en facturen liggen voor) Nieuwe batterij en nieuwe remmen oa.
De wagen verkeerd is zeer mooie staat en heeft de volgende opties:
leder met sportstoelen en zetelverwarming (donkerblauw), sportpedalen porsche, cdr 23, PSM, windscherm, 17″ velgen met goede banden, zilver metaal, motor sound package, witte wijzerplaten, blauwe softtop, opbergbox, rolbeugel in silver, cd opbergvak, softop met vaste ruit (dus niet met de plastic)…..De 18″ classic velgen met winterbanden en hardtop incl!!!
mijn prijs is 17.990euro gekeurd voor verkoop.
- Het onderwerp ‘porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)’ is gesloten voor nieuwe reacties.