porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na toch wel wat dubbel gevoel etc gaat de boxster toch uiteindelijk in de verkoop. De drang naar de 911 is sterker en sterker geworden. Ik heb me voorgenomen van eerst de boxster te verkopen en dan rustig uit te kijken naar eentje zodanig ik niet met een overname of met 2 porsches zit.

De wagen is van augustus 2003 met op dit moment een 82.000km. De wagen is gekeurd geweest in mei (blanco) en heeft een correcte carpass!!! De wagen is nieuw geleverd door carrera motors en daar onderhouden (211pk belgische versie, full is het de 228pk). (ohbk en facturen liggen voor) Nieuwe batterij en nieuwe remmen oa.

De wagen verkeerd is zeer mooie staat en heeft de volgende opties:
      leder met sportstoelen en zetelverwarming (donkerblauw), sportpedalen porsche, cdr 23, PSM, windscherm, 17″ velgen met goede banden, zilver metaal, motor sound package, witte wijzerplaten, blauwe softtop, opbergbox, rolbeugel in silver, cd opbergvak, softop met vaste ruit (dus niet met de plastic)…..

De 18″ classic velgen met winterbanden en hardtop incl!!!

mijn prijs is 17.990euro gekeurd voor verkoop.

boxster2003011.jpg

boxster2003007.jpg

boxster2003006.jpg

boxster2003004.jpg

boxster2003005.jpg

boxster2003003.jpg

boxster2003001.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
      • heb de prijs aangepast op het internet

Zonder de 18″ en hardtop is de meeneemprijs 15.000euro!

we kunnen altijd iets overeenkomen hé 😀

S2

Heel knappe kar, misschien moet ik mijn Boxster wel weer verkopen en de jouwe komen kopen. Vind zo’n 2003 echt knap!

natuurlijk kan het ook zonder deze beide 😆

Voor 17.990€ mogen de winterbanden met de 18″ classic velgen en de hardtop erbij! Zo kan het slechte weer al geen spelbreker meer zijn 😆

Is idd zo, onlangs nog iemand heel veel interesse. Dan uiteindelijk laten weten dat ie verder ging kijken naar eentje van 1ste eigenaar?
                  Sommige beginnen ook met de vraag ” wat is beste prijs” ….tja, voor mij de beste prijs is de slechtste voor jou stuur ik dan meestal :happy:

Ach loopt wel los en zolang staat de boxster in de garage, wat ook geen straf is he

[quote=”Ghost” post=105279]Mark als ik U was zou ik de nr plaat eraf halen voor verkoop foto’s te maken.
                    Als ik een auto te koop zie met zulk een recente nr plaat begin ik al van alles te denken.[/quote]

Eigenlijk bespaard je dit toch enkele mails of informatie-aanvragen? Zowieso kom je toch te weten wanneer de laatste bestuurder de wagen ingeschreven heeft.

bwa, vind ik ni zo erg. heb em nu bijna 9maand en in de ad staat ook dat ie vervangen zal worden door een 997. Bij aankoop nog getwijfeld tss de 911 en terug een boxster. Uiteindelijk voor de boxster gekozen. Spijt van, eigenlijk niet. Maar nu is het toch wel stilaan tijd voor dat magische cijfer in de garage te zetten.
                      Tot op het moment dat ie verkocht is zal ik er nog van blijven genieten om dan nog meer te genieten van de volgende :driver:

Mark als ik U was zou ik de nr plaat eraf halen voor verkoop foto’s te maken.
                        Als ik een auto te koop zie met zulk een recente nr plaat begin ik al van alles te denken.

zal waarschijnlijk ni lang duren, begint hier goed bewolkt te worden en straks gaat ie terug mee naar huis. Dus waarschijnlijk een kleine regendouche 😆

Ziet er weer gelekt uit :first:

IMG_1424.JPG

IMG_1422.JPG

IMG_1419.JPG

IMG_1418.JPG

IMG_1416.JPG

IMG_1405.JPG

IMG_1404.JPG

IMG_1413.JPG

ik zou het ook niet weten, ze zullen zich daarmee wat kunnen bezig houden denk ik dan. Vandaag de boxster maar eens een beetje proper gezet. Is toch rustig en had wat tijd :engeltje:

IMG_1410.JPG

IMG_1407.JPG

IMG_1399.JPG

IMG_1401.JPG

IMG_1395.JPG

IMG_1394.JPG

dat van die onnozele biedingen is en blijft helaas een feit… Mijn 996TT staat nu sinds enkele dagen ook op Mobile.de, en de reacties (ik noem het zelfs geen aanbod!) die men soms krijgt… :puke: Ik vraag mij dan werkelijk soms af wie dan dat doet!? Iemand die absoluut niet de marktwaarde van dergelijke auto’s kent?? Iemand die denkt er dan nadien zelf een winstmarge van 10.000 euro op te nemen of zo?? Of iemand die te veel naar bepaalde TV-programma’s kijkt, en denkt dat alle auto’s een rijdend wrak zijn, die je dan voor een habbekrats kan oplappen en met veel winst verkopen?? Ik begrijp het soms echt niet… Hebben die werkelijk soms succes met die onnozele prijzen?

dank dank!
                                    Ben onlangs nog eerst met een 987 van 2009 gen2 gaan rijden. Ook reeds met de nieuwe boxster, offerte laten maken etc. Dan nog es met een vriend zijn 997 4s gereden en de beslissing was duidelijk. De 997 overwon 😆

Nu de boxster eerst rustig verkopen. Onlangs paar dingen in orde laten zetten zodanig dat ie weer toppie is.

Heb al wel wat biedingen binnen maar die zijn best wel lachwekkend. Zal uiteindelijk wel goed komen.

Heb ook de bpm en apk laten uitrekenen voor eventuele verkoop naar Nederland en dan komt er een 1850euro bij voor hem daar in te schrijven. Mss ook es op het Nederlands forum plaatsen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                  • Het onderwerp ‘porsche boxster 08/2003 83000km 15.000€ (verkocht)’ is gesloten voor nieuwe reacties.