Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Mening › Porsche Boxster 1997
- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
24 juli 2013 om 10:49
Ik sta op het punt een Porsche Boxster te kopen van het jaar 1997 met 140.000 km, prijs 10.750 euro.
Opties:
ABS, Airbag dubbel, Elektr. buitenspiegels, Open dak, Airco, Elektr.ramen voor, Radio & CD, Alarm, Getint glas, Lederen bekleding, Stuurbekrachtiging, Boordcomputer, Lichtmetalen velgen, Centr.vergrendeling, Metallic lakOmschrijving:
BJ:1997
140.000km
Volledig onderhoudsboekje van Porsche en alle facturen aanwezig.
OPTIES: Verw. e, elektr. zetels,elektr.verw.buitenspiegels,radio cd
lader,boordcomp.,vol aut.airco,centr.vergrend.,18′ velgen met
nieuwe banden, elktr.kap.
Koppeling vervangen,ophanging….enz.
Blanco gekeurd.Mijn vraag is nu is dit een goede prijs?
-
MakerDiscussie
-
Pino werkte vroeger ook voor Porsche (is de broer van Wino).
Maar sinds Pino overgestapt is naar Hyundai, gaat het niet meer zo goed met hem…[quote=”Axel” post=137490]Durf jij Wino een chef van een naai-atelier noemen? [/quote]Wie is Wino? Ken wel een Pino 😉
Moesten de heerschappen hierboven mekaar tegenkomen zouden ze waarschijnlijk een :drink: drinken en praten over Porsche 😕
Can’t we all just get along? :engeltje: :respekt:[quote=”zimmermann” post=137511]hoi Danny , hier een kleine km van huis staat deze te koop , ziet er op eerste zicht ook goed uit !
http://nl.kapaza.be/vi/75478491.htm%5B/quote%5DDag Zimmerman, ik ben daar naar gaan kijken maar had wel wat spuitwerk gedaan aan bumpers en zijkant omdat hij daar een ongeval mee heeft gehad. Toen stond deze op 12.950.
[quote=”WES-RS” post=137515]Nee deepee, die site van GOCA klopt niet en is niet goed.
Of zou dat komen omdat ik de link gegeven heb ipv iemand anders…? :think:Luc993, ik heb al verschillende malen mijn hulp en kennis (voor zover die rijkt) proberen te geven, elke keer werden ze totaal genegeerd. Net zoals nu weer met die link naar GOCA. Als een 3de dan steken onder water gaat geven naar mij toe en mij vervolgens dan ook nog eens begint uit te schelden, moet dan de berisping die u maakt naar mij toe gezonden worden…? 😐 Zoals ik al eerder vermeld heb, neem ik geen blad voor de mond. En al zeker niet naar nieuwe leden toe die zichzelf niet eens voorstellen zoals het hoort (ook niet na er een opmerking over te krijgen). Direct binnenvallen met een berg vragen, die dan ook nog eens beantwoord dienen te worden anders worden ze boos of gaan ze dreigen dat ze uitloggen en niet meer terug komen… 🙄 Ik denk dus dat ik mijn steentje hier wel heb proberen bijdragen maar dat de TS nogal een dikke schedel heeft. Ik ga dus ook geen “hulp” meer bieden aan de desbetreffende persoon en hij zoekt het verder maar lekker uit. :salut:[/quote]
Dat laatste vind ik een uitstekend idee!!
Nee deepee, die site van GOCA klopt niet en is niet goed.
Of zou dat komen omdat ik de link gegeven heb ipv iemand anders…? :think:Luc993, ik heb al verschillende malen mijn hulp en kennis (voor zover die rijkt) proberen te geven, elke keer werden ze totaal genegeerd. Net zoals nu weer met die link naar GOCA. Als een 3de dan steken onder water gaat geven naar mij toe en mij vervolgens dan ook nog eens begint uit te schelden, moet dan de berisping die u maakt naar mij toe gezonden worden…? 😐 Zoals ik al eerder vermeld heb, neem ik geen blad voor de mond. En al zeker niet naar nieuwe leden toe die zichzelf niet eens voorstellen zoals het hoort (ook niet na er een opmerking over te krijgen). Direct binnenvallen met een berg vragen, die dan ook nog eens beantwoord dienen te worden anders worden ze boos of gaan ze dreigen dat ze uitloggen en niet meer terug komen… 🙄 Ik denk dus dat ik mijn steentje hier wel heb proberen bijdragen maar dat de TS nogal een dikke schedel heeft. Ik ga dus ook geen “hulp” meer bieden aan de desbetreffende persoon en hij zoekt het verder maar lekker uit. :salut:
[quote=”danny986″ post=137508]Dus om verder te gaan over de bandenmaat zag ik deze link
http://www.rezulteo-banden.be/banden-voor-porsche/boxster-type-986/boxster/2.5-l-204%5B/quote%5Ddeze link in onvolledig. het PVG nr van een 986 boxster 2.5 is 96/4708
typ dit nummer in bij de bandentool op de site van GOCA en je zal merken dat je er officiëel 16, 17 en 18 duim velgen onder mag hebben, de respectieve bandenmaten staan er ook bij vermeldhoi Danny , hier een kleine km van huis staat deze te koop , ziet er op eerste zicht ook goed uit !
http://nl.kapaza.be/vi/75478491.htm[quote=”danny986″ post=137508]Zoals ik al eerder heb vermeld gelieve bij het onderwerp te blijven, als dit zo verder gaat zal ik hier weinig posts plaatsen en mij snel terug uitregistreren.[/quote]
We zullen eerst al eens wachten op de gevraagde voorstelling alvorens verder in de pot te roeren… :salut:
Zoals ik al eerder heb vermeld gelieve bij het onderwerp te blijven, als dit zo verder gaat zal ik hier weinig posts plaatsen en mij snel terug uitregistreren.
Dus om verder te gaan over de bandenmaat zag ik deze link
http://www.rezulteo-banden.be/banden-voor-porsche/boxster-type-986/boxster/2.5-l-204Het kan allemaal wel zijn dat mensen naar de autocontrole gaan met 18″ of 19″ maar als de controleur hier niet oplet wil dat niet zeggen dat het reglementair is.
Het ene jaar zijn ze geobsedeerd door bandenmaten het andere jaar door gordels of de datum op het blusapparaat.
Beste Wes & Bully,
Beste bedoelingen of niet, een beetje respect lijkt me altijd wel waardevol.
Laat ons onze passie delen en elkaar helpen maar veroordelen, insinueren, beledigen …
Ik word er niet vrolijk van als ik dit lees maar iedereen heeft uiteraard recht op zijn mening!
Luc:applaus:
En dan zeggen ze iets van mijn reacties… 🙄
Beste Bully en WES RS,
Ik kan niet anders dan hierop te reageren. Durf jij Wino een chef van een naai-atelier noemen? Dat noem ik beschamend. Net als WES RS ben je nog een grotere lul dan ik dacht. Duidelijk genoeg ? Laat maar komen jongens, op het vervolg hiervan reageer ik niet eens meer. Bende sukkelaars. Mvg Axel. Misschien kunnen de heren moderators mij nu van dit forum gooien. Jullie zouden me eigenlijk een groot plezier doen. Met wat hou ik me in godsnaam bezig.Ach Wes, Axel lijkt nichtenstreekjes te hebben [quote=”Axel” post=137454] Ooit zei mij een chef van de atelier van een officiële Porsche garage dat de onderhoudshistoriek het paspoort van de wagen is.[/quote]Paspoort kopen? Beetje chef van een naai-atelier hoeft alleen maar om een porsche heen te lopen en te luisteren om te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.