PorSche Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster PorSche Boxster

• Maker
    Discussie

• Rutten David
    Deelnemer

Beste leden,

Ben reeds enkele maanden lid van het forum, en heb ook al veel gelezen erop! Voorgesteld was ik al,
      maar was nog niet in het bezit van een wagen met het mooiste embleem… tot vorige week!

Heb na lang zoeken een Porsche boxster gekocht, bouwjaar december 2005, eerste eigenaar, 49500km zwart 19” velgen, carpass, nog een volledig jaar garantie via garage!! Voel me dus nu pas echt lid van het forum!!

ben hem deze week woensdag gaan halen, maar heb hem ‘s avonds al terug naar de garage moeten laten takelen, waarschijnlijk ergens vergeten mijn code in te toetsen van het VV2 alarm alvorens te starten, en dus stil gevallen langs de weg aangezien de brandstoftoevoer uitgevallen was… :bounce:
      Hoop hem begin volgende week terug te krijgen, want heb nog enkele zaken laten aanpassen!!
      Foto’s volgen!!
      Dus in de zomer een extra wagen om bij een uitstap aan de sliert toe te voegen!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • @Fuzzy: is inderdaad die van de foto. Heb veel km gereden om een Boxster te zoeken en uiteindelijk achter mijn hoek gevonden. Wordt momenteel tot in de puntjes professioneel opgekuist, binnen en buiten. Vrijdag mag ik hem gaan halen.

Ben echt benieuwd om foto’s te zien van jouw Boxster!

Wim…..al aangepast 😆

Het was mij ook een doorn in het oog, maar heb me gedragen. 😉

Wim

Ia aangepast. :mrgreen:

Das door de euforie dat ik verkeerd getypt heb!!! :happydance:
              zou begod nie weten hoe ik het onderwerp moet aanpassen… :bounce:
              dus voor één keer naast kijken aub…

PB

Da’s omdat ge nog moet wennen aan uwe nieuwe bril. :ass:

Doet ‘t bij jou ook zo’n zeer aan de ogen? 8)

Mss eens die topic titel veranderen in Porsche Boxster ipv Porche :what: :what: :what:

Proficiat met de Boxster aankoop en welgekomen op dit forum, Fuzzy !
                      Ik heb mijn Boxster gisteren ook nog eens van stal gehaald met dat zonnig weertje, heeeeerlijk……

Welkom op het *porsche forum :drink:

Van harte welkom . :applaus:
                          Een boxster is zalig :driver: .

Hei Pitchie, als het deze is die je als foto hebt, dan heb ik er ook naar gekeken om deze te kopen!! Vond het ook een hele mooie!! precies dezelfde smaak!! 😮

Proficiat! Ben ook reuze benieuwd naar foto’s, heb vorige maand ook een zwarte 987 gekocht.

welkom, fotootjes want ik ben ook een boxsterrijdertje 🙂

Veel succes en plezier met je P
                                  Foto’s NIET vergeten! 😀

Good luck en veel *porsche plezier :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.