- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 februari 2016 om 11:00
Hallo iedereen,
Als nieuweling wil ik me even voorstellen op jullie Forum. Ben Michel uit Bornem, mijn dagelijkse wagen is een Audi A5 en heb de mogelijkheid om van een familielid een P Boxster 2.5 aan te kopen van januari 1997. Er staan momenteel 83k km op de teller, kleur Bordeaux en de wagen is steeds door een vrouw bestuurd. Eerste motor, net groot onderhoud gekregen en waterpomp vervangen. Bedoeling is om deze als 2de wagen aan te kopen.
Qua opties : Hardtop, zwart leder interieur+dashboard, airco, verwarmde zetels,soundmodule, …
Heb zelf al enkele malen met de wagen gereden en deze voelt goed aan, motorgeluid is fantastisch vind ik. Enkel wat trilling op het stuur bij 120.
Nu heb ik al wat uurtjes hier op het forum de gebruikerservaring van jullie gelezen en soms twijfel ik of ik deze wagen we zou aankopen, over de 986 2.5 is er weinig goeds te lezen precies.
Wat raden jullie me aan in dit geval? Bijna 20 jr – 83k km – 1ste motor. Hoge kosten in de toekomst bij 100k km? Zou motor het toch nog kunnen begeven? … alle info is welkom!
Wat ik ook niet goed begrijp is de verkeersbelasting Momenteel betaalt ze +/- 600 euro, als ik via de simulator van de FOD bereken kom ik op +/- 900 euro.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Michel
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.