Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
      Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
      De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
      Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)
      • Hopelijk beleef je er veel plezier aan Bart!
        Dat gun ik jou en mijn eerste Porschke.
        Ben dan ook blij dat hij bij jou terechtkwam!

Rijdt Madam er eigenlijk vaak mee?

[quote=”mark986″ post=129077]ik denk dat de wagen sneller door de bochten kan dan menig durft :driver:[/quote]

+1

Ivm dat vermogen moet ik jou inderdaad gelijk geven. Al is de 211pk versie wel een pak meer gewurgd; een groot verschil.

Het is allemaal relatief hé :mrgreen:

ik denk dat de wagen sneller door de bochten kan dan menig durft :driver:

Bart het is een plezier om ermee te rijden ,op die korte tijd toch al een 4000 km .
                En om eerlijk te zijn veel vermogen mis ik niet ten opzichte van sommige 911’s toch niet als er enkele bochten tussen zitten .
                Dus voor wie twijfelt aan een gewone boxster ,het is wel degelijk een wagen met Porsche dna . 😉

eens je een boxster in de garage hebt gehad is er geen betere roadster meer te vinden…. *luv *luv

We missen ‘m wel!

De vrouw kan er niet over zwijgen nu de zon er weer is.

En hoe gedraagt ie zich Funny? W’hebben ‘m goed opgevoed, dus hopelijk goed :mrgreen:

[quote=”Funny” post=125527][quote=”Fabio” post=125519]Proficiat Bart!!! Zo net voor de zomer :D[/quote]

Bedankt en laat het nu eindelijk maar eens zomer worden aub . :cry:[/quote]

+ 1 😀

[quote=”Fabio” post=125519]Proficiat Bart!!! Zo net voor de zomer :D[/quote]

Bedankt en laat het nu eindelijk maar eens zomer worden aub . 😥

Proficiat Bart!!! Zo net voor de zomer 😀

Ik ga meestal in sint denijs westrem of zwijnaarde, eigenlijk nog nooit problemen gehad daar, over het algemeen zijn ze nog relatief vriendelijk daar ook… voor een keuringsstation anyway.

Ik kan bevestigen dat die keuring hier aant werk op de noorderlaan een bende mother :censored: ckers zijn van collega’s die daar gaan…

Technische keuring Deurne, Antwepen Noord en Brasschaat is hetzelfde bedrijf, en gekend als een stel k****z****n

Ben door een administratieve fout van de ambtenaar die mijn gelijkvormigheidsattest moest uittypen nog 700km kunnen gaan bollen grrrrr

Terwijl de officiële bandenmaten van porsche niet onbekend noch niet opzoekbaar zijn.

Mocht niet baten, ben blij dat die zever voorbij is

Oei dat wordt een probleem en uitdaging bij de volgende technische keuring . ruzie ruzie 😉

Mijn vrouw haar Boxster is ook verlaagd,en andere uitlaat er op,maar heeft heel veel mizerie gekost om hem door de techn controle te krijgen hebben zeer moeilijk gedaan.

Goed idee Datake ! Waarom jij Mush ? Omdat je ervaring hebt met filmpjes opnemen ! 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.