Porsche Boxster 2.7 228pk 04/2003

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 2.7 228pk 04/2003

• Maker
    Discussie
  • 7693816_5_2013-10-28.jpg
    Wegens tijdsgebrek :
    Porsche Boxster 2.7 228pk 168kw
    Eerste maal ingebruikname 22/04/2003

Zilvermetaalkleur
    18″ alu velgen
    Zwart leder
    Sportuitlaat
    Radio-CD Porsche
    Bose geluidsinstallatie
    Verwarmde zetels
    Klimatronic/Airco
    Xenon
    enz. …

Onderhoudsboek aanwezig + onderhouds/herstellingsfacturen.
    Vraagprijs 15500 euro
    Interesse ?? Geef gerust een seintje.
    Wagen is momenteel uitgeschreven maar keuring voor verkoop is mogelijk .

Attachments:
    • 7693816_3.jpg
    • 7693816_10.jpg
    • 7693816_8.jpg
    • DSCN3602.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Als er iemand met geld klaarstaat zou ik happen denk ik 😉
      Maar hey, zoals gevraagd: slotje… *slotje

…. Spijtig 🙁

Tja, spijtig 🙁

Tja, spijtig…

[quote=”CarCleaner” post=149564] Als ik hem nu verkoop verlies ik teveel, als ik hem volgende zomer mss verkoop liggen de prijzen (hopelijk)een beetje hoger. [/quote]

Hij word er niet jonger op hoor… :engeltje:

Niet naar Gette zijn SC gaan kijken dan? Want persoonlijk vind ik een oldie interessanter dan een 996/986 model (als waardeverlies/behoud toch zo hoog op het lijstje staat)…

Heb er dit weekend na een tijdje nog eens meegereden met verschillende kandidaat kopers en d8 eerst voorlopig een oldtimer te kopen en later een 4S cabrio maar ga deze houden voorlopig !!
                Als ik hem nu verkoop verlies ik teveel, als ik hem volgende zomer mss verkoop liggen de prijzen (hopelijk)een beetje hoger.
                Dus conclusie na een stevige babbel met m’n broer: bijhouden die handel !! :mrgreen:
                Grtzzz Patrick

Hoe komt het? 😕

Deze blijft …

Topic mag dicht !!

Is idd een mooie Boxster, ik zou niet twijfelen voor deze prijs, maar ben spijtig genoeg (nog altijd) opzoek naar een iets meer recent model… 🙁

Als deze voor die prijs niet weg geraakt snap ik er helemaal niets van…
                        Iedereen heeft de mond vol van prijs/kwaliteit, maar prijs/fun verhouding van deze is onklopbaar :driver:

Spijtig dat ik de mijne zo graag zie want ik was direct verkocht, hij is echt mooi!!!
                          :first:

Het aanbod Boxsters is momenteel zeer groot en dat maakt het natuurlijk niet gemakkelijk.

Prijsverlaging 14995 euro !! :coolness:

Vervanger mss tegen volgende zomer een 4S cabrio ….

lijkt mij een eerlijke prijs, succes met de verkoop 😀
                                  Komt er een vervanger?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.