Porsche Boxster 2.7 bj 2002

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche Boxster 2.7 bj 2002

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden,

Om jezelf voor te stellen op een forum is niet zo eenvoudig…want elk woord wat je schrijft is voor de eeuwigheid (net zoals een Porsche).
    Zoals velen onder jullie droomde ik (sids ik kon spreken ) van een Porsche!

Mijn opa leerde me op kleuterleeftijd reeds alle bestaande automerken

Vanaf mijn 16de begon ik hier en daar in de geburen de auto’s te wassen….
    Als hoofdberoep ben ik leraar maar sinds 20 jaar heb ik een btw nummer en “clean “wagens (simoniseren-polijsten-interieur detail cleaning-blutsen uithalen zonder spuiten)

Mijn oldtimer Golf Gti bj 88 in superstaat werd verkocht en vervolgens werd de boxster binnengehaald.
    Niet zomaar de eerste de beste.

Gezocht en gevonden in Augsburg (Duitsland)van 1 ste eigenaar dame met 65000km excl btw voor 10500 euro.
    ik heb de wagen via de garage in Augsburg en de eigenaar compleet gecheckt (spreek aardig Duits -oma uit Oostenrijk ) en de verhalen van beiden waren identiek.

Xenon
    Bose
    2013 nog voor 2950 euro onderhoud en herstellingen laten doen
    Nieuwe banden erbij en achterste schijven en remblokken vervangen..
    Lak en leder fonkelnieuw
    Echt en koopje

boxster s uitlaat
    Eind maart gaat ie binnen voor een klappenauspuff.

Hopelijk zien of horen we elkaar.

Ook al is t maar een Boxster…ik ben enorm fier en trots er op

“Wo Porsche drauf steht ,sitzt auch Porsche drin!”

alvast bedankt

Ron

mijn huidig wagenpark

Audi Q5 black s Line tdi

Mini Cooper S cabrio(van mijn vrouw) pepper white

Renault Clio (vervangwagen klanten )

Attachments:
    • porsche1.jpg
    • porsche2.jpg
    • porsche3.jpg
    • porsche4.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • de 911 puristen blijven last hebben van een selectief geheugen. het zijn niet altijd glorietijden geweest voor ons geliefde merk en dat is al zo vaak gezegd en geschreven.
      het staat nu nogmaals in DIT artikel. de transaxles en nadien de 986/996, ook met waterkoeling, hebben porsche van de ondergang gered. benieuwd hoe ze het GT4 verhaal zullen verteren 😆

Welkom Ron, mooie *porsche

En schrap de ‘maar’ in het vervolg. 😉

Gelukwensen met je aankoop = is steeds tof rijden in een Boxster .

welkom.

XXX

Welkom Ron, mooie Boxter :up:

Welkom op het forum Ron en proficiat met je aankoop :applaus:

Ik vind dat elke *porsche respect en waardering verdient, dus laat “maar een Boxster” maar vallen en wees er trots op. Ik ben dat ook op de mijne :up:

S2

Proficiat met je Boxster!!!

wat wil jij dan Sensa?
                    Laat je vrouw toch ook wat……eens de vrouw content, krijg jij misschien een vrijgeleide :up:

Welkom op het forum. .. en bij mijn vrouw wegblijven hè. Zij spreekt nu ook al van een boxster (vandaag p museum gedaan) maar ik wil iets anders erbij!!!!

Mooie voorstelling! ! :first:

Welkom op het *porsche forum. :drink:

mooie voorstelling en dito boxster, daar heb je idd een koopje aan gedaan :up: dat wordt genieten van elke km :driver:
                          welkom :applaus:

Ive

+1 StijnG
                            Van harte welkom in de Boxsterclub :coolness:
                            en zoals StijnG zegt: elke km is puur plezier.

welkom op het forum.

Rij zelf ook met de boxster, en beleef er elke km plezier aan.
                              Zoals Magnus Walker zegt “it’s not about miles per gallon, it’s abouts Smiles per gallon” en die smiles zal je zeker genoeg hebben met deze wagen!

Dank je,

voor mij is elke Porsche even mooi …zolang hij maar proper en netjes is….!
                                zelfs met Italiaanse roots klopt mijn hart niet voor Italiaanse sportwagens.

goedemiddag
                                  allemaal
                                  sorry moet nog wat wennen…
                                  Moet ik op elke vraag ind antwoorden?

de uitlaat wordt er een met een schakelaar ( afstandsbediening kost 100 extra)
                                  Hoe en wat weet ik niet …afhankelijk van de ruimte die er is …..In Bilzen zit de expert ….
                                  ik wilde er eentje die je ook kan “dichtdoen” want weet niet wat me te wachten staat.
                                  geluid is mooi zodra hij un toeren klimt en de K&N filter is ook best leuk en geeft iets extra!

grtz
                                  Ron

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.