- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 februari 2015 om 00:27
Beste forumleden,
Om jezelf voor te stellen op een forum is niet zo eenvoudig…want elk woord wat je schrijft is voor de eeuwigheid (net zoals een Porsche).
Zoals velen onder jullie droomde ik (sids ik kon spreken ) van een Porsche!Mijn opa leerde me op kleuterleeftijd reeds alle bestaande automerken
Vanaf mijn 16de begon ik hier en daar in de geburen de auto’s te wassen….
Als hoofdberoep ben ik leraar maar sinds 20 jaar heb ik een btw nummer en “clean “wagens (simoniseren-polijsten-interieur detail cleaning-blutsen uithalen zonder spuiten)Mijn oldtimer Golf Gti bj 88 in superstaat werd verkocht en vervolgens werd de boxster binnengehaald.
Niet zomaar de eerste de beste.Gezocht en gevonden in Augsburg (Duitsland)van 1 ste eigenaar dame met 65000km excl btw voor 10500 euro.
ik heb de wagen via de garage in Augsburg en de eigenaar compleet gecheckt (spreek aardig Duits -oma uit Oostenrijk ) en de verhalen van beiden waren identiek.Xenon
Bose
2013 nog voor 2950 euro onderhoud en herstellingen laten doen
Nieuwe banden erbij en achterste schijven en remblokken vervangen..
Lak en leder fonkelnieuw
Echt en koopjeboxster s uitlaat
Eind maart gaat ie binnen voor een klappenauspuff.Hopelijk zien of horen we elkaar.
Ook al is t maar een Boxster…ik ben enorm fier en trots er op
“Wo Porsche drauf steht ,sitzt auch Porsche drin!”
alvast bedankt
Ron
mijn huidig wagenpark
Audi Q5 black s Line tdi
Mini Cooper S cabrio(van mijn vrouw) pepper white
Renault Clio (vervangwagen klanten )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.