Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
      Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
      De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
      Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
      • [quote=”Funny” post=124758]Datake ik zal mush eens achter de wagen zetten en hem een filmpje laten maken . 😉

Ik vrees dat ik vandaag aan dat Uber-geweld niet veel zal hebben . 😥 :oops:[/quote]

ander spreken we wel eens af, ik zal dan wel achter u rijden :mrgreen: alleen wachten tot die brol van de baan is ruzie

Mooie wagen, proficiat.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

PB

Mush, het was of jij, of iemand van het seniorennet. Meer moet je der niet achter zoeken. :coolness:

Waarom ik?
              Omdat ik de enige ben die kan volgen? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Datake ik zal mush eens achter de wagen zetten en hem een filmpje laten maken . 😉

Ik vrees dat ik vandaag aan dat Uber-geweld niet veel zal hebben . 😥 😳

PB

Frank, Funny is eerder albevallen van een über P. dit is “slechts” een extratje voor hem. :first:

geen soundclipjes? wil die gt uitlaat toch eens goed horen

Proficiat! Ik weet hoe het voelt bevallen van een Porsche! succes ermee!

Jmo naast de Gt uitlaat ook een ander sportievere exhaust tip .Het oog wil ook wat he . 😉

Enkel een GT uitlaat laten steken of ook een P87C Sport Exhaust Tip ?

De sound van je 964 mag er ook best zijn . :applaus:

[quote=”Funny” post=122460]Heb nu enkele dagen de boxster met de Gt uitlaat erop .

Sound is prachtig ,doet me wat denken aan de Gt3 .

Zwarte pijl we kunnen het geluid vanavond eens vergelijken . 😉 ;)[/quote]

heb gisteren uw geluid mogen aanhoren en dit is wel heel subliem prachtig mooi :music:

Marc voorlopig is de 987 perfect voor mij !
                                Ik vrees dat een verlaging de wagen te hard zal doen rijden en uiteraard het probleem met de verkeersdrempels 😥 😥 .

Het enige wat ik nog wil veranderen is het plaatsen van een stuur bekleed met alcantara .

[quote=”Funny” post=122460]Heb nu enkele dagen de boxster met de Gt uitlaat erop .

Sound is prachtig ,doet me wat denken aan de Gt3 .

Zwarte pijl we kunnen het geluid vanavond eens vergelijken . 😉 ;)[/quote]

Funny , nu de sound sportief is :music: , overweeg je nu niet een verlaging ❓ Rij zelf ook met een 987 ( zonder PASM) en lig al enkele maanden wakker :sleep: of ik haar 😀 wel of niet zou verlagen ( drempels you know…)

Bedankt Alain , moet eerlijk toegeven dat de boxster me prima bevalt !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.