Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie
  • Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
    Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
    De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
    Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
    • [quote=”Funny” post=124758]Datake ik zal mush eens achter de wagen zetten en hem een filmpje laten maken . 😉

Ik vrees dat ik vandaag aan dat Uber-geweld niet veel zal hebben . 😥 :oops:[/quote]

ander spreken we wel eens af, ik zal dan wel achter u rijden :mrgreen: alleen wachten tot die brol van de baan is ruzie

0

Mooie wagen, proficiat.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

0
        PB

Mush, het was of jij, of iemand van het seniorennet. Meer moet je der niet achter zoeken. :coolness:

0

Waarom ik?
            Omdat ik de enige ben die kan volgen? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

0

Datake ik zal mush eens achter de wagen zetten en hem een filmpje laten maken . 😉

Ik vrees dat ik vandaag aan dat Uber-geweld niet veel zal hebben . 😥 😳

0
              PB

Frank, Funny is eerder albevallen van een über P. dit is “slechts” een extratje voor hem. :first:

0

geen soundclipjes? wil die gt uitlaat toch eens goed horen

0

Proficiat! Ik weet hoe het voelt bevallen van een Porsche! succes ermee!

0

Jmo naast de Gt uitlaat ook een ander sportievere exhaust tip .Het oog wil ook wat he . 😉

0

Enkel een GT uitlaat laten steken of ook een P87C Sport Exhaust Tip ?

0

De sound van je 964 mag er ook best zijn . :applaus:

0

[quote=”Funny” post=122460]Heb nu enkele dagen de boxster met de Gt uitlaat erop .

Sound is prachtig ,doet me wat denken aan de Gt3 .

Zwarte pijl we kunnen het geluid vanavond eens vergelijken . 😉 ;)[/quote]

heb gisteren uw geluid mogen aanhoren en dit is wel heel subliem prachtig mooi :music:

0

Marc voorlopig is de 987 perfect voor mij !
                              Ik vrees dat een verlaging de wagen te hard zal doen rijden en uiteraard het probleem met de verkeersdrempels 😥 😥 .

Het enige wat ik nog wil veranderen is het plaatsen van een stuur bekleed met alcantara .

0

[quote=”Funny” post=122460]Heb nu enkele dagen de boxster met de Gt uitlaat erop .

Sound is prachtig ,doet me wat denken aan de Gt3 .

Zwarte pijl we kunnen het geluid vanavond eens vergelijken . 😉 ;)[/quote]

Funny , nu de sound sportief is :music: , overweeg je nu niet een verlaging ❓ Rij zelf ook met een 987 ( zonder PASM) en lig al enkele maanden wakker :sleep: of ik haar 😀 wel of niet zou verlagen ( drempels you know…)

0

Bedankt Alain , moet eerlijk toegeven dat de boxster me prima bevalt !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.