Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie
  • Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
    Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
    De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
    Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
    • Proficiat Bart, aai ik stond hier weer veel achter op forum.
      Wordt tijd dat het lente is dat ik al het moois kan aanschouwen

Ik wil ook eens vergelijken 😀

Heb nu enkele dagen de boxster met de Gt uitlaat erop .

Sound is prachtig ,doet me wat denken aan de Gt3 .

Zwarte pijl we kunnen het geluid vanavond eens vergelijken . 😉 😉

Mooie boxster Bart. :coolness:

[quote=”Funny” post=121922]Zwarte pijl vandaag je wagen gezien !Knappe wagen :applaus: :applaus:[/quote]

klopt :salut: ,staat bij Carnewal de 964,lekte klein beetje olie en was daar toch wat ongerust over :think: ,na controle bij Carnewal blijkt dat hij paar druppels in tijdspanne van enkele dagen aan de kettingkast verliest dat zeker niet erg is 🙂 ,dus opdracht gegeven om de 964 te voorzien met Bilstein kit en HR veren,zal ongeveer 3 cm lager hangen,de uitlaat wordt ook aangepast om beter geluid en prestaties te hebben : :music:

Zwarte pijl vandaag je wagen gezien !Knappe wagen :applaus: :applaus:

Van harte proficiat Bart!!!!

Hier net hetzelfde aan het gebeuren…met het zicht op de elise krijg ik eerder :what: te horen. Nu moet ze binnenkort terug een eigen wagen kopen en mits een beetje de juiste vragen te stellen (autoverkoperke voor iet hé) wil ze een boxster :relaxman:

Het zal een Gt exhaust worden . 😉

Er zitten hier filmliefhebbers ! 😉
                      In mijn tijd keken de filmliefhebbers naar de recensies van Jo Ropcke ! 😉

Eens kijken wat we kunnen filmen .

[quote=”WES-RS” post=121210]:happydance:

Misschien een filmpje voor en na? ;)[/quote]
                        +1²

S2

[quote=”Funny” post=121175]Net een afspraak gemaakt met Gert Carnewal ,volgende week mag de boxster binnen om daarna een diepere sound uit te stoten . :happydance: :happydance:[/quote]

Carnewal GT uitlaat of toch iets anders?

:happydance:

Misschien een filmpje voor en na? 😉

Net een afspraak gemaakt met Gert Carnewal ,volgende week mag de boxster binnen om daarna een diepere sound uit te stoten . :happydance: :happydance:

PB

Het zijn net die momenten die het lekkerst zijn. :mrgreen:

Tussen de gerechten door probeer ik op het forum te gaan Wim . 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.