Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie
  • Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
    Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
    De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
    Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
  • Wim

Ik dacht dat jij al lang off line zou zijn vanavond met valentijn als je zo’n cadeau gaf aan je vrouwtje. :happy: :happy: :happy: :happy:

Bedankt ,laat de zon nu maar schijnen ! 😉

Proficiat Bart, kun je op het terras in st Tropez heerlijk gaan genieten van sigaar(tje) en pastis(ke).
          Lekker toeren in t zonnetje. Geluk ermee.

[quote=”Funny” post=121049]Zo is het Jp , als dat geen mooi valentijnscadeau is . ;)[/quote]

Klopt :applaus:

Proficiat met de nieuwe aanwinst Funny! 🙂

Zo is het Jp , als dat geen mooi valentijnscadeau is . 😉

Mijn deelneming met het ouder worden Bartje :sarcastisch
                fijn dat je aan Mevrouw Funny gedacht hebt [IMG]http://i50.tinypic.com/11lmtc4.gif[/IMG]
                Nu is er geen enkele reden meer waarom de GT3 niet op circuit kan 😈

[quote=”Funny” post=120619]Gelukkig weet ze nog niet dat er een sportuitlaat op komt . :driver: ;)[/quote]

‘t Leven zit vol verrassingen…. 😀 😀

Proficiat!

Zal je zeker veel plezier aan beleven! :coolness:

[quote=”Funny” post=120619]Gelukkig weet ze nog niet dat er een sportuitlaat op komt . :driver: ;)[/quote]

dacht: zal maar niet quoten (zie dat totmbo meeleest).

foutje, sorry :mrgreen: “voorbeeldfunctie nog maar net ontdekt :mrgreen:”

:up: met de fun car, benieuwd wat je daaraan gaat pimpen, missch starten met mush zn winterbanden, op zn gulf project past dat toch niet :happy:

enjoy the :driver:

Klepje open zetten zoals ik gedaan heb 😉

Volgens mij is dit de standaard uitlaat die erop zit .
                          Mag gerust iets luider ! 😉

Debs on the carnewal 😉

Proficiat met de aanwinst Bart :up:

Ben benieuwd wat je van plan bent met de uitlaat :music:

S2

Er zat toch al een Carnewal GT onder? Of ben ik mis?

Of is die te stil 🙂

:applaus: Bart :applaus:
                                  Nu snel beter weer en dan :coolness: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.