Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie
  • Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
    Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
    De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
    Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
    • Mooi machien, prachtige kleur, leuke velgen.
      Proficiat en veel plezier ermee.
      Ciao,
      Luc

0

Blij dat ie op het forum blijft, dan kan ik mijn eerste Porscheke nog af en toe eens zien… en binnenkort ook extra goed horen hé Bart 🙂

Nog een paar pics:

[IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff67/Depieters/COMO%202012/24-6-IMG_3825-001.jpg[/IMG]
        [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff67/Depieters/Posh/Rumst1.jpg[/IMG]
        [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff67/Depieters/Posh/IMG_3095-001.jpg[/IMG]
        [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff67/Depieters/Posh/IMG_3100-001.jpg[/IMG]

Veel plezier aan Ms & Mr Funny !

0

Proficiat Bart :drink: daar gaan we èènen op drinken binnen kort :happydance:

0
          PT

Van harte ! Veel :driver: plezier….

0
            XXX

Hey Bart proficiat, veel succes en aangename kmtrs ermee :relaxman:

0

Gelukkig weet ze nog niet dat er een sportuitlaat op komt . :driver: 😉

0

[quote=”Luc993″ post=120579]Proficiat![/quote]
                  +1

0

Proficiat!

0

[quote=”Funny” post=120553]compromis te vinden om Miss Funny in de P te krijgen .Als ik met de Gt3 op stap ben samen met haar is het hek (gek 😉 ) van de dam 😥 .Veelaal daarna beeld zonder klank . :wink:[/quote]

En ik die dacht dat dat mij alleen overkwam ruzie
                      Wil de moed niet afnemen rij ook Boxster :driver: :relaxman:

0

Geen witte :up:
                        Van harte en have fun with it, you two :driver:

0

[quote=”WES-RS” post=120529]Is toch een WTL hoor.
                          Wachten Tot Lente :mrgreen:[/quote]

:applaus:

0

Proficiat makker, veel :driver: er mee !

0

[quote=”Funny” post=120553]
                              Op mijn leeftijd begint alles wat trager te gaan [/quote]
                              Dat ziet er dan niet goed uit voor WES-RS… 😈 :sarcastisch :mrgreen:

0

Bedankt voor de reacties !
                                De wtl komt er wel maar de deal is afgesprongen .
                                Op mijn leeftijd begint alles wat trager te gaan of laat ons zeggen dat het plezier iets langer duurt . 😳 :happydance: 😉
                                Het gaat me niet om de snelheid of vermogen maar wel om een compromis te vinden om Miss Funny in de P te krijgen .Als ik met de Gt3 op stap ben samen met haar is het hek (gek 😉 ) van de dam 😥 .Veelaal daarna beeld zonder klank . 😉

0

Idd proficiat, dat van die 2.7 die traag is was natuurlijk sarcastisch bedoeld 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.