Porsche boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 2.7

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Deze namiddag ben ik eigenaar geworden van een 2-de hands Porsche Boxster .
      Deze mooie wagen heb ik overgekocht van ons forumlid Pieters ,waarvoor dank . :applaus:

Het is een boxster 987 2.7 uit 2006 met 62000 km op de teller .
      De wagen is in uitstekende conditie en perfect onderhouden door Bart .
      Deze morgen een 111-punten controle door Porsche laten uitvoeren met een positief resultaat .

Misschien kan Pieters hier wat foto’s posten aub .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
      • A man’s gotta to do what a man’s gotta do was het toch? Gefeliciteerd Funny :up:

:first: :first: :first:

Is toch een WTL hoor.
            Wachten Tot Lente :mrgreen:

:applaus: :applaus: :applaus: , toch geen WTL :think: :think: :think:

S2

Heel knappe Boxster is dit!! En een schitterende keuze!! Hier ga je heel veel plezier van hebben!

(Valt het op dat ik veel ! gebruikt heb 😉 )

Knappe kleur 😀

2.7 is wel traag :puke: :think:

Hier alvast eentje… :salut:

Geen pics trouwens?

PB

Hadden ze al pics gevraagd? :drink:

Congrats 😉

Proficiat met de nieuwe aanwinst :applaus: leuke auto met bangelijke wegligging,dat word genieten van de zomer laat het zonnetje maar komen zou ik zeggen :driver:

proficiat Bart , zijn toch veel kapitalisten onder p-forum , de eene wil ne 964 erbij , de andere heeft er efkes ne boxster bijgekocht. hoe doen ze het toch ??? ruzie ruzie :ass: :ass: :drink: :drink:

Proficiat met de aankoop! 😀 Heeft hier al iemand achter foowtoowtjes gevraagd? 🙄 :mrgreen:

Leuk Bart en gefeliciteerd met de aankoop!

Proficiat, ge kunt slechtere namiddagen doormaken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.