Porsche Boxster 2.7i 2005 45000 km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 2.7i 2005 45000 km

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • S2

Tja, wat wilt ge als er nen 996 Turbo staat te kriebelen om een ritje te doen. Nen mens zou voor minder. 🙂

Maar een cabrio met dit weer is zeker ook geen straf 🙂 (klein luxe-probleempje 🙂 )

ge leurt er wa hard mee 😀

S2

Geen 996 Cabrio ? 😉

Misschien een 997… zoektocht gestart 😀

S2

Proficiat met de verkoop!

van harte met de verkoop, al iets anders op het oog? :up:

:applaus: :applaus: :applaus: Wat komt er in de plaats???

voorschot ontvangen…. *slotje

staat idd nt meer online?

Jan

wat zou je nog graag willen hebben voor je boxster?
                          Heb eens op de link geprobeerd maar deze werkt niet meer.

S2

Schitterende Boxster!!

Mocht je ooit de “upgrade” naar een 911 Cabrio overwegen, ben je altijd welkom! (Ik heb zeker interesse in die van jou!)

cabrio weer :driver: :driver: :driver:

Attachments:
                              • porsche8.jpg
                              • porsche9.jpg
                              • porsche10.jpg

niets van anderen aantrekken, velen hebben dat in een ander item gepost, je zal niet de enige zijn met dat probleem, als je je daar mee inlaat vrees ik dat je nooit met een *porsche gaat rijden, je ZAL commentaar krijgen, positieve en negatieve. Negatieve, den boom in, positieve van mensen die de schoonheid van een *porsche kunnen waarderen en het anderen gunnen. 😀

18 jaar, lijkt me oud genoeg als je het voor het kiezen hebt … als je ff rustig aan begint … dan moet je later nog wel in een burgerbak leren rijden tuurlijk … :mrgreen: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.