Porsche Boxster 2.7i 2005 45000 km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 2.7i 2005 45000 km

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Oud genoeg wanneer je hem kan kopen en je rijbewijs hebt! Sommige rijden beter en verstandiger op jonge leeftijd….velen niet maar bon!
      Respect voor de wagen en jezelf en je zal respect krijgen!
      Kan je het, geniet ervan en wees verstandig!

Wat vinden jullie de minimum leeftijd om met een Porsche te rijden? Ik ben bang voor de reacties als ik als kleine snotter met zo’n ferm ding rijd. Ook al zal ik er nog hard voor moeten werken 😉 Zo’n boxster als deze zou ik meteen willen kopen 😀

S2

[quote=”Jorisvc” post=157066]zwart lederen interieur.
          qua opties:
          xenon’s
          boordcomputer
          de 19″ velgen
          voor de rest zijn alle opties standaard op die wagen denk ik.

geen navigatie[/quote]

Ik lees dat jouw wagen leder heeft, dat is zeker een optie, want de standaard stoelen waren in Alcantara.

Post misschien even de optiecodes uit het boekje / kofferklep (misschien zit er nog meer op dan je denkt 🙂 )

Awel, ik zal eens komen kijken, se 🙂

maar tis nen blauwe 😀

once you go black…she will never turn back 😀

Oh jawel. Mijn madam wil gene donkere :salut:

Allez mannen???
                    Praten jullie niet met elkaar ofzo? Ik wil hier slotjes zetten!! *slotje 8)

waar is de vind ik leuk? 😀

Ik zeg: Harley koopt deze Boxster en Jorisvc koopt dan de 996 van S2 :first:

@s2 die van jou steekt al een tijdje mijn ogen uit 🙂
                          -> heel mooie wagen…

zwart lederen interieur.
                            qua opties:
                            xenon’s
                            boordcomputer
                            de 19″ velgen
                            voor de rest zijn alle opties standaard op die wagen denk ik.

geen navigatie

S2

Heel mooie velgen! (Persoonlijk 1 van mijn favorieten).

Wat foto’s van het interieur zouden natuurlijk helpen.

En welke opties zitten erop?
                              – bvb. Sport Chrono pack met sportuitlaat is heel geliefd

Een mooie, eerlijke advertentie zien we graag en kun je hier ook neerpennen,
                                het is hier namelijk geen doorgeefluik naar 2de hands sites. 😉

Verder wens ik je veel succes met je verkoop + zoektocht naar een 11je. :up:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.