Hierbij gaat mijn 981 2.7 in verkoop.
Boxster 981 pdk bwj 2014 met al het officiële onderhoud bij Porsche. Porsche approved garantie tot 08/2024!!!
Op dit moment heeft de wagen 44.400km
Op de huidige velgen 18″ zijn de banden zo goed als nieuw!!!
Ik heb nog optioneel een set van 20″ velgen origineel porsche van de 718, mat zwart. Past perfect op de 981. (Banden van deze set moeten vervangen worden)
De wagen heeft een parrot bluetooth kit geinstalleerd.
Voor de rest is er het sportstuur met de schakelpaddels. Pasm actieve ophanging, klein leder pack, windscherm, parkeersensoren voor en achter, automatische lichten, pdk
De uitlaat is door de vorige eigenaar aangepast, ik denk a la Carnewal. Het heeft een leuke diepe growl en een high pitch bij hogere toeren. Bij de sportstand de leuke burble en pops en bangs om het te beschrijven.
De wagen is door de 1ste eigenaar gekocht te Porsche Marbella voor zijn vakantiehuis, in 2019 heeft de 2e eigenaar de wagen overgekocht en sindsdien is de Porsche altijd onder approved garantie van porsche geweest. Ik ben derde eigenaar.
Onderhoud steeds bij Porsche Marbella en laatste approved garantie is vernieuwd in augustus die jaar bij Porsche Alicante.
De wagen is ongevalvrij en heeft steeds binnen gestaan.
De wagen staat op spaanse plaat en kan makkelijk op belgische plaat ingeschreven worden. Spaanse keuring geldig tot 2025.
De wagen staat nabij Mar menor, Murcia, waar ik woon.
prijs is 46.000euro incl de 20″ velgen.
De reden van verkoop is…. Ik ben gewoon nieuw gezind en wil een 991 cabrio…. De prijs is vast. 46k incl velgen.