Porsche Boxster 986 2.5

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche Boxster 986 2.5

• Maker
    Discussie
  • Wel hier is ze dan, Chiquita, mijn gele Boxster 986!

Het gaat dus om een 2.5 versie, eerste generatie Boxster, pre-facelift. Veel uitrusting heeft ie momenteel niet, maar dat zal allicht niet lang zo blijven.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 105)
                  • MDS

Dat attest heb ik ook al, was alleen al wat duurder geworden precies; 150 euro.

Benieuwd welke reactie de BIV gaat geven.

grt

Ik heb een attest gekocht bij Porsche voor 130 euro en daarmee heb ik de aanpassing van de BIV gekregen 🙂

MDS

Hey Black_Pearl,

Hoe is het afgelopen met de BIV?

Heb net hetzelfde voor, bezwaarschrift ingediend samen met attest van P., Heb een nieuw roos formulier ontvangen met opmerking ‘rechtzetting CO2’. Nodige ingevuld en teruggestuurd.

Nu afwachten….

Groeten,

Michel

Vandaag op de RCE Spring Rally 🙂

:happy:
                              zij heeft in mij belegd zo’n klein 22 jaar geleden, ze hoopte dat ik meer ging opbrengen maar ze klaagt nog niet :happy:

Hey verkochte Youyou …

– heeft je vrouw moeten bijleggen?
                                – heeft ze er een andere op ingeruild?
                                – of bij jij zo-n goede tweedehands dat ze er nog iets voor gekregen heeft?

… als je nu gaat antwoorden dat ze aan de verkoper heeft uitgelegd dat jij een beleggingsobject bent, geloof ik er niks van :mrgreen:

Volgend weekend ga ik een rondrit testrijden met de P, Ik zal de gopro alvast meenemen voor een paar fragmenten in stilstand en in … euh … volle vlucht 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 105)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.