Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Te koop zolang die van Mark986 te koop staat:

Porsche Boxster 986 2.7 (origineel Belgische wagen, dus met 211 pk omwille van fiscale redenen)

Bouwjaar: 01/2000

Kleur : L3AZ Ocean blue pearl
      Dak: Metropol blue
      Interieur: EJ Yachting Blue

Haar km-stand: 151000 (volledig op factuur aantoonbaar )

En haar opties ( waaronder toch enkele leuke ):
      M197 Higher Amperage Battery
      [b]M222 Traction Control
      M224 Automatic Limited Slip Differential[/b]
      M236 18″ Alloy Wheels
      M413 18″ Turbo Look Wheels
      M424 CD Shelf in Center Console
      M436 3-Spoke Steering Wheel
      M441 Prepared for Radio
      M490 Hi-Fi Sound Package
      M551 Wind Deflector & Storage Shelf over Engine
      M571 Carbon Filter for Passenger Compartment
      M573 Air Conditioning
      M584 Storage Box above Engine
      M659 On-Board Computer
      M695 CD Radio “Porsche CDR-22”
      M981 Leather Equipment without Seat Covers
      M983 Seat Covers Front and Rear Leather

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
      • [quote=”S2″ post=123364]Edit: Ik ging de wagen verdedigen, maar zag in dat dat eigenlijk niet nodig is. :)[/quote]
        Goede wijn behoeft geen krans 😉

De auto in Roy is inderdaad ook eentje die een bezoekje waard is.

S2

Edit: Ik ging de wagen verdedigen, maar zag in dat dat eigenlijk niet nodig is. 🙂

Met alle :respekt: S2 maar ik vind hem toch nog prijzig t.o.v. deze hier die tenslotte 100.000 km minder heeft gelopen en 2 jaar jonger is (buiten de witte lichten en de velgen natuurlijk)

Wat niet weg neemt dat ik het een mooie wagen vind!!

S2

Voor de duidelijkheid 🙂

Vraagprijs voor de auto zoals hij op pagina 6 staat : 13750 Euro

(Neem je hem zoals op pagina 1 (dus met oranje pinkers en Turbo velgen): 13000 Euro )

Ook even bij vermelden dat de ruimte voor onderhandelen meteen ook weg is bij deze prijzen. Ik denk dat het zeker niet teveel is, en je weet wat je ervoor krijgt. Wil je onderhandelen, best, maar niet met mij 🙂

PB

én Wes, niet te vergeten zijn vraagprijs is intussen al die van een jaar geleden. :happy: :happydance: 😉

Inderdaad WES happen hierop ! :think:

Mooie velgen!!!

Wes?? :engeltje:

Zien dat the misses deze foto’s niet te zien krijgt want the misses krijgt goesting… 😉

PB

De velgen gaan hem goed ! Lijkt weer een gans andere auto te zijn nu. :drink:

S2

Tuurlijk niet 😉 Maar mocht ik het gehad hebben op mijn 944S2, dan was die nu nog 10cm langer 😉

Back on topic, de foto’s 😉

Hmm, zal mijn wielkasten eens moeten “kuisen” 🙂

[quote=”S2″ post=123335]Net nog iets “ontdekt”, het is 1 van de eerste MY2000 Boxsters met PSM 🙂 (optie code 222 en 224)[/quote]

S2 dit is nu geen reden om je vraagprijs te verhogen hoor ! 👿 😉 😉

S2

Net nog iets “ontdekt”, het is 1 van de eerste MY2000 Boxsters met PSM 🙂 (optie code 222 en 224)

S2 je bent niet alleen 😉 Ik vind hem ook af ! :applaus:
                                Die velgen staan de auto heel goed . :up:

Zeer mooi :first:

😎 😎 😎 Is idd af!!! Mocht het TipTronic geweest zijn had ik het overwogen spijtig! maar mooie wagen!
                                    Alleen snap ik de metamorfose niet om hem dan toch te verkopen :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.