Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Te koop zolang die van Mark986 te koop staat:

Porsche Boxster 986 2.7 (origineel Belgische wagen, dus met 211 pk omwille van fiscale redenen)

Bouwjaar: 01/2000

Kleur : L3AZ Ocean blue pearl
      Dak: Metropol blue
      Interieur: EJ Yachting Blue

Haar km-stand: 151000 (volledig op factuur aantoonbaar )

En haar opties ( waaronder toch enkele leuke ):
      M197 Higher Amperage Battery
      [b]M222 Traction Control
      M224 Automatic Limited Slip Differential[/b]
      M236 18″ Alloy Wheels
      M413 18″ Turbo Look Wheels
      M424 CD Shelf in Center Console
      M436 3-Spoke Steering Wheel
      M441 Prepared for Radio
      M490 Hi-Fi Sound Package
      M551 Wind Deflector & Storage Shelf over Engine
      M571 Carbon Filter for Passenger Compartment
      M573 Air Conditioning
      M584 Storage Box above Engine
      M659 On-Board Computer
      M695 CD Radio “Porsche CDR-22”
      M981 Leather Equipment without Seat Covers
      M983 Seat Covers Front and Rear Leather

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
    • S2

986 Spyder 🙂

Ik weet niet wat jullie denken, maar ik vind hem af!

S2 ik vrees dat we met de prijzen voor een 996 nog niet op het laagste pijl zitten ,is mijn aanvoelen .

Het is ook helemaal niet slecht opgenomen. 😉
            Ik liet alleen maar weten dat ik het gelezen en goedgekeurd heb. :mrgreen:

Is een punt dat je daar hebt! 💡

S2

[quote=”WES-RS” post=122535]

(lees: minder dan 50 pagina’s ;))

🙄

Mikey, van een Boxster kun je vrijwel zeker zijn dat deze nooit zullen stijgen in waarde, enkel dalen.[/quote]

WES je zou toch beter moeten weten dat ik dat niet meen hé 😉

Zie het zo, met een goede Boxster kan je gerust 1 of 2 zomers rondcruisen en hem daarna opnieuw verkopen zonder een te grote afschrijving, intussen heb je wat bijgespaard en kan je een upgrade overwegen. Enkel verzekeren en af en toe eens voltanken. 🙂 Veel goedkoper Porsche rijden kan niet.

S2

[quote=”Mikey” post=122534]Heb je al fotootjes van de Boxster met die andere velgen?
                Wat is de prijs nu?
                Zou een Boxter ooit nog stijgen in prijs of enkel dalen?[/quote]

Wacht nog steeds op de centercaps 🙁 De velgen zitten er wel al op, maar foto’s zouden niet tot hun recht komen.

Prijs is bespreekbaar via PM voor echt geïnteresseerden.

Ik denk dat de Boxster en de 996 nu op hun laagste punt zitten (dat kan je zien aan het relatief kleine prijsverschil tussen een perte total voor afbraak en een goed exemplaar). Een goed exemplaar gaat volgens mij niet meer dalen (in tegendeel). Maar echt stijgen zie ik ze de eerste jaren ook niet doen, daarvoor zijn er teveel van in omloop.

Als je hem lang genoeg bij gaat houden zal hij ooit wel stijgen in waarde, dat zal ook gebeuren met de 996 waarvan sommige onderdelen nu ook al duurder aan het worden zijn.

(lees: minder dan 50 pagina’s ;))

🙄

Mikey, van een Boxster kun je vrijwel zeker zijn dat deze nooit zullen stijgen in waarde, enkel dalen.

Heb je al fotootjes van de Boxster met die andere velgen?
                      Wat is de prijs nu?
                      Zou een Boxter ooit nog stijgen in prijs of enkel dalen?

S2

[quote=”Funny” post=122518]S2 je maakt me benieuwd ,in de buurt van Rufie ? Op max 3 km ?[/quote]

😉 Zou best wel eens kunnen 🙂

S2 je maakt me benieuwd ,in de buurt van Rufie ? Op max 3 km ?

We zitten nog maar aan pagina 5! :drink:

S2

Natuurlijk een P 😉 En dicht bij jou in de buurt 😉

MAAR, en dat heb ik vanavond samen met TOTMBO besloten, de koop gaat niet door zonder interesse in de Boxster, 2 Porsches in de garage (4 auto’s dus) is net teveel van het goede. Aan de andere kant, als er interesse (of beter een koopintentie is), kan het heel snel gaan. (lees: minder dan 50 pagina’s 😉 )

Ben benieuwd wat je op het oog hebt…

Ha ok, lijkt me wel es tof, anders organiseren we eens nen meet en greet daar 😀

S2

[quote=”Datake” post=122442]Kan je eigenlijk zo bij FG langs gaan en wat dingen uit een wrak vijzen en langs de kassa gaan? Want ze hebben een meteor grijze cayman staan met rode gordels :D[/quote]

Min of meer, hangt er eigenlijk een beetje van af of ze je kennen. 🙂 Als je gaat, wil ik best wel eens meegaan hoor. Woon er vlakbij.
                                    (Soms is het makkelijker als zij het demonteren, als ze dan iets moeten breken om makkelijker en veel sneller aan een vijs te geraken … dat kan jij moeilijk doen natuurlijk.)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.