Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Te koop zolang die van Mark986 te koop staat:

Porsche Boxster 986 2.7 (origineel Belgische wagen, dus met 211 pk omwille van fiscale redenen)

Bouwjaar: 01/2000

Kleur : L3AZ Ocean blue pearl
      Dak: Metropol blue
      Interieur: EJ Yachting Blue

Haar km-stand: 151000 (volledig op factuur aantoonbaar )

En haar opties ( waaronder toch enkele leuke ):
      M197 Higher Amperage Battery
      [b]M222 Traction Control
      M224 Automatic Limited Slip Differential[/b]
      M236 18″ Alloy Wheels
      M413 18″ Turbo Look Wheels
      M424 CD Shelf in Center Console
      M436 3-Spoke Steering Wheel
      M441 Prepared for Radio
      M490 Hi-Fi Sound Package
      M551 Wind Deflector & Storage Shelf over Engine
      M571 Carbon Filter for Passenger Compartment
      M573 Air Conditioning
      M584 Storage Box above Engine
      M659 On-Board Computer
      M695 CD Radio “Porsche CDR-22”
      M981 Leather Equipment without Seat Covers
      M983 Seat Covers Front and Rear Leather

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
      • Kan je eigenlijk zo bij FG langs gaan en wat dingen uit een wrak vijzen en langs de kassa gaan? Want ze hebben een meteor grijze cayman staan met rode gordels 😀

S2

Ik heb een leuke opvolger op het oog, dus wie nog interesse zou hebben in deze, laat me iets weten en je kan “misschien” een koopje doen.

S2

Nope 🙂 Ik kwam bij FG Porsche,zag daar een mooie 2003 Boxster waarvan de voorkant “ontbrak” en nam daarvan de achterlichten (na eerst mooi aan de kassa gepasseerd te zijn) en kocht vervolgens het bijhorende setje voorlichten nieuw (want de meeste voertuigen die daar binnen komen zijn RHD en met die koplampen ben je niets). De grijze pinkers in de flanken komen dan weer van een 996 met achterschade. 🙂

Nog meer details of zal dit volstaan?

Anyway … er hangt zowiezo een mooi prijskaartje aan, maar daar zal Filip (of iemand anders van FG) je graag bij helpen 😉

Alsof ik dat niet wist 🙄 Dus S2 , je zag een Boxster modeljaar 2002 langs de weg staan en je hebt ze daar vanaf gedraaid ? 😀 Ik bedoel : heb je ze nieuw gekocht , occasie , via welke site , waar , tegen welke prijs , …?

S2

Ik moet zelfs al niet meer antwoorden zie ik 🙂 WES is inderdaad juist, koplampen en achterlichten zijn van een MY2003 (model 2003 dus 😉 )

En om volledig te zijn

[quote=Wikipedia]
                The model received a minor facelift in 2003. The plastic rear window was replaced by a smaller glass window. The interior received a glove compartment, new electro-mechanical hood and trunk release mechanism (with an electronic emergency release in the fuse box panel) and an updated steering wheel. Porsche installed a reworked exhaust pipe and air intake. In addition, the amber “fried egg” front indicators were replaced with clear indicators. The rear light cluster was also changed with translucent grey turn signals replacing the amber ones. The side marker lights on the front wings were changed as well from amber to clear, except on American market cars where they remained amber. The bumpers were also changed slightly for a more defined, chiselled appearance, and new wheel designs were made available.
                [/quote]

Of eventjes stage lopen in een callcenter ! :happydance:

😆

Yep, een cursus telefoneren :mrgreen:

Dus ik had het juist!? :wtf:
                        Heb ik nu iets gewonnen? :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=120625]Zijn van het facelift model vanaf 2002, dacht ik…[/quote]
                          Hierzie Wes de Porsche-kenner bij uitstek . :applaus:

U gaan ze al niet meer in het zak zetten 😉 :up:

Zijn van het facelift model vanaf 2002, dacht ik…

Mag ik vragen vanwaar je die koplampen hebt ? Ik zou er ook zo willen …

PB

[quote=”S2″ post=119688]ze monteren zonder centercaps is ook geen zicht 🙂 [/quote]

+1 :coolness:

S2

Die komen er zeker en vast 😉 Nog even geduld 🙂 (Heb ik zelf ook niet maar kom, ze monteren zonder centercaps is ook geen zicht 🙂 )

Knappe velgen! :up:

Moet ik erop duiden dat er foto’s gepost dienen te worden na montage? 🙄 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.