Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Te koop zolang die van Mark986 te koop staat:

Porsche Boxster 986 2.7 (origineel Belgische wagen, dus met 211 pk omwille van fiscale redenen)

Bouwjaar: 01/2000

Kleur : L3AZ Ocean blue pearl
      Dak: Metropol blue
      Interieur: EJ Yachting Blue

Haar km-stand: 151000 (volledig op factuur aantoonbaar )

En haar opties ( waaronder toch enkele leuke ):
      M197 Higher Amperage Battery
      [b]M222 Traction Control
      M224 Automatic Limited Slip Differential[/b]
      M236 18″ Alloy Wheels
      M413 18″ Turbo Look Wheels
      M424 CD Shelf in Center Console
      M436 3-Spoke Steering Wheel
      M441 Prepared for Radio
      M490 Hi-Fi Sound Package
      M551 Wind Deflector & Storage Shelf over Engine
      M571 Carbon Filter for Passenger Compartment
      M573 Air Conditioning
      M584 Storage Box above Engine
      M659 On-Board Computer
      M695 CD Radio “Porsche CDR-22”
      M981 Leather Equipment without Seat Covers
      M983 Seat Covers Front and Rear Leather

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
      • :up: :up: :up:

S2

Intussen zijn de 996 Facelift velgen ook aangekomen en die komen er onder van zodra ik de grijze centerkapjes heb (alu – kleur en zwart was op stock, maar de gunmetal grey was op bestelling).

Zijn dus 986 Spyder velgen 🙂

Zijn wel al mooigemaakt intussen 🙂 (want die lelijke plekken binnenin dat kon echt niet 🙂 )

S2

Ziezo, van alle verkoopssites verwijderd 🙂

Dus enkel nog te koop op dit forum en bij de NL vrienden.

Nice :drink:

S2

Update: Nieuwe voorlichten en nieuwe achterlichten + witte pinkers 🙂

Veel succes met de verkoop .

betrouwbaarder dan dit kan dergelijke info niet worden! Mooi…
                    tja, blijft een faire prijs, alleen jammer dat de markt, zoals we al in den treure dienen te herhalen hebben, nu zo aarzelend en slapjes is… Heb gisteren wat op tweedehandssites zitten surfen, en was verbaasd om de prijs van sommige auto’s te zien ivm het ogenblik waarop ik regelmatig keek toen ik uiteindelijk mijn 996TT gekocht heb… Wat is er op twee jaar toch veel veranderd! :wtf: En niet ten goede voor wie wil verkopen… 👿

Succes met de verkoop en prettige eindejaars feesten ,Hopelijk vindt je nog een koper voor 2013 . :drink:

S2

Ik ga de Boxster van de gekende 2dehands en andere sites halen om hem niet te “verbanden”.

Op het forum daarom een eindejaarsactie, voor 13750 Euro mag hij weg.

Incl. nieuwe achterlichten, voorlichten, matjes, Spyder 550 velgen, …

Dit is een koopje! En enkel voor het forum!

(Alle facturen zijn tot in de details aanwezig (niet enkel een stempel in het boekje maar daadwerkelijk alle onderdeelnummers die gebruikt zijn en de uren die eraan gespendeerd zijn)

Enkele vb.

Factuur onderhoud 100.000 km (incl. riemen, waterpomp, dichting krukas….

Laatste facturen van 2012

[quote=”porschky” post=113830]uw topic gaat misschien wel uit de bocht, doch wordt anderzijds meer gelezen… :mrgreen:[/quote]…en misschien gaat het bod nog omhoog. 😉

uw topic gaat misschien wel uit de bocht, doch wordt anderzijds meer gelezen… :mrgreen:

PB

[quote=”S2″ post=113737]Euhm, mannekes, mijn topic dreigt hier volledig uit de bocht te gaan hé. :music:[/quote]

Een beetje dit gevoel zo? :mrgreen:

We weten nu nog altijd niet wie Carine is .Tenzij jij al meer weet S2 ?
                                Via welke weg heb je een mail van haar gekregen ?Als dit via een Pb op het forum gaat komt er steeds de Nickname bij .

S2

Euhm, mannekes, mijn topic dreigt hier volledig uit de bocht te gaan hé. :music:

Mush wie zit er nu bij je ?Carine of Nadine ?Ik kan nooit de correcte naam op de meisjes kleven . 🙄
                                    Niet dat ik veel hun naam gebruik . 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.