Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Boxster 986 2.7 (bouwjaar 01/2000)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Te koop zolang die van Mark986 te koop staat:

Porsche Boxster 986 2.7 (origineel Belgische wagen, dus met 211 pk omwille van fiscale redenen)

Bouwjaar: 01/2000

Kleur : L3AZ Ocean blue pearl
      Dak: Metropol blue
      Interieur: EJ Yachting Blue

Haar km-stand: 151000 (volledig op factuur aantoonbaar )

En haar opties ( waaronder toch enkele leuke ):
      M197 Higher Amperage Battery
      [b]M222 Traction Control
      M224 Automatic Limited Slip Differential[/b]
      M236 18″ Alloy Wheels
      M413 18″ Turbo Look Wheels
      M424 CD Shelf in Center Console
      M436 3-Spoke Steering Wheel
      M441 Prepared for Radio
      M490 Hi-Fi Sound Package
      M551 Wind Deflector & Storage Shelf over Engine
      M571 Carbon Filter for Passenger Compartment
      M573 Air Conditioning
      M584 Storage Box above Engine
      M659 On-Board Computer
      M695 CD Radio “Porsche CDR-22”
      M981 Leather Equipment without Seat Covers
      M983 Seat Covers Front and Rear Leather

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
      • Vandaar dat “lage” bod, er zitten al ritjes in gecalculeerd :happy: :music: 😎

Zal maar vlug beginnen meer posten :relaxman: :relaxman: :relaxman:

:first:

Dat is de club waar je automatisch in komt als je hier meer dan 2000 posts hebt 8)
              Maar ssssttt, niet verder vertellen hé? :engeltje:

Dit is een foto van Carine, met haar tweelingzus Nadine:

Zij scouten de wagens voor ons en zorgen ervoor dat we ze aan de laagste prijzen krijgen. Daarom dat de veelposters hier met de dikke 996’en rijden 😈 Ze doen dit vooral uit liefde voor het merk maar zullen een aangeboden ritje niet snel afslaan (if you catch my drift) 😉

S2

Dacht toch dat iemand een vrouwke (Carine) die al 20 jaar in de Porsche wereld zit en maar liefst 5 911’s heeft, moet kennen. Zo iemand kom je niet elke dag tegen. En vooral omdat ze ook in deze “club” zit :applaus:

Als hij/zij dan zo’n kenner is…

Commerciële deal maken.

Ok voor de Boxster aan 9 k€, je legt er 3 k€ bij en in ruil neem je een van die 5 mooie 911.

Succes 😀

S2

Kreeg gisteren een mailtje van iemand van deze “club” 🙂 die me 9000 Euro bood omdat hij/zij de prijzen heel goed kent.
                    Zou wel graag eens weten welke nickname erachter schuilt.

Ik weet dat het niet erg netjes is om de mail te posten op een openbaar forum, maar ik doe het toch 🙂
                    Dit is de reply die ik kreeg toen ik antwoorde dat 9K voor een 2.7 met volledige onderhoudshistorie toch wel erg weinig is en ik voorstelde om hier op het forum een beetje rond te snuffelen.

Beste,

ik ben reeds 20 jaar lid van deze club.
                    Ik bezit 5 heel mooie porsche 911. Helemaal in originele staat!
                    Dus…..zit al heel lang in de wereld van de mooie auto…en ken heel veel van prijzen.
                    Het is mijn hobby
                    Mvg
                    Carine
                    PS Veel succes met de verkoop

S2

Thanks, er is geen haast bij hoor. Ze staat lekker warm en aan de druppellader en ik kan er nog elke morgen van genieten als ik de garage binnenkom. Ernaar kijken kost mij niets, dus dat is ook al een voordeel 😉

Succes met de verkoop .
                        Mit de winter voor de deur zal het niet zo evident zijn .Zoals hier al geschreven ,neem rustig je tijd .

Doe het vooral rustig aan, geen overhaaste beslissingen nemen en dan komt alles wel in orde. Geluk met de verkoop en mogelijke aankoop.

Seizoen is er natuurlijk ook niet.
                            Indien je geduld hebt, dan komen er wel serieuze biedingen. Misschien wel iemand van het forum? 😀

S2

Bedankt 😉

Tot nu toe heel weinig reactie, de markt is redelijk verzadigd en er zijn veel oudere 2.5’jes en imports te koop voor minder. En dat is ook te zien aan de biedingen.

3500 Euro???? Menen die dat nu echt. Zelf iemand die tot 2 keer toe 8000 Euro biedt, zou er echt iemand een LHD 2.7 verkopen voor 8000 Euro?
                              In UK vind je best wel een RHD 2.5 voor dat geld, maar in België.

Al moet ik toegeven dat ik zelf een LHD 2.7 ben gaan bekijken voor 10.5K. Zonder historie vanzelfsprekend, en hij moest nog ingevoerd worden (vignet 705 al aanwezig), met Poolse papieren en zonder 1 puntje steenslag, … ben toen heel hard gaan lopen. Al zal er wel een koper voor geweest zijn, alleen al vanwege de prijs.

Succes met de verkoop

S2

Ik heb er lang over getwijfeld (omdat ik nu weet wat ik heb, en met een nieuwe is het toch altijd weer afwachten), maar … er komt een 996 Cabrio (of Targa) in de plaats.

Dus bij deze opnieuw te koop.

Vraagprijs: 14986 Euro maar voor een forumlid kan daar wel over gepraat worden 😉

PS:
                                  Ik ben de derde eigenaar.

Eerste eigenaar gekocht bij Carrera Motors in Sint-Martens-Latem en daar ook onderhouden tot 2003 (afgestempeld in Onderhoudsboekje, geen facturen in mijn bezit)
                                  Tweede eigenaar daar gekocht als 2dehands en daarna onderhouden bij Vynckier in Roeselare. (alle onderhoudsfacturen voorhanden (13 pagina’s).

S2

Gezien die van Mark al in “optie” is, … niet langer te koop (tenzij iemand een voorstel doet dat ik niet kan weigeren).

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.