- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
21 juni 2014 om 22:30
Hey Porsche’s en hun baasjes 😉
Hier ben ik weer
Vanaf vologende week zou mijn Porsche eindelijk de baan op kunnen!
Het is namelijk een NL wagen dat ik heb aangekocht omdat wij zelf net over de grens gaan wonen en komende week moeten we tekenen voor ons eerste woning!Nu dat het pvc raam stuk is weten jullie ondertussen al.
Dit is nog steeds niet gemaakt omdat hij de baan nog niet op kon.
prijzen +- 450-500€ voor enkel de pvc en moet de wagen 1-2 dagen inleveren.een dichtbijzijnd autokerkhof bied eenn geheel softtop aan voor €400. jammer genoeg is dit erg delicaat en moeilijk denk ik om te plaatsen.
Nu stapte ik vandaag even in de wagen om nog wat te testen.. 🙁 Merk ik nog verdere problemen op.1. De spiegels in de zonnekleppen hun licht brand niet.
2. Eveneens als het asbakje
3.de voorste koffer zit geen lampje in
4. de onderste bedieningen links onder de richtingaanwijzers en rechts onder de ruitenwissers doen niks.
5. De vergrendeling zou vanaf het starten van de wagen aanstaan (lampje brand rood) maar dat is niet zo, krijg deze ook zo niet aan
6. De zetelverwarming gaat branden als je er op drukt maar ook weer onmiddellijk uit (zag onder de bestuurderszetel 2 draden stuk)
7. de ronde knop, is dit voor de ruitenwissersnelheid? heb hier al wat mee geprobeerd maar gaat ook niet.
8. De aansteker komt er niet uit.ik ben niet in het bezit van de handleiding dus mijn excuses mochten hier wat dwaze dingen tussen staan. Is reeds ook mijn eerste Porsche
9. Is het ook mogelijk hier een dubbel din of dergelijke in te plaatsen met bv navigatie in? ook van een 987?
10. is het moeilijk een alarm in de wagen plaatsen?
11. ik heb 2 sleutels 1 moderne ( start hij niet mee, wel contact aanzetten. andere kan ik mee rijden maar knoppen werken niet, batterij misschien?)Verder… :driver: LIKE TO DRIVE A PORSCHE!
Hoop dat ik hier nog plezier aan ga beleven want dat doe ik alvast als ik even ga toeren. Maar bij een klasse wagen dienen ook alle functies te werken in mijn ogen*porsche *luv Fijne dag nog
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.