Porsche Boxster 987

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Boxster 987

• Maker
    Discussie

• stijnG
    Deelnemer

In het voorsteltopic werd hij al even getoond met de verkoopsfoto’s van Ducdirk.
      Gisteren moest ik in de buurt zijn van een bevriend autofotograaf, dus even gestopt.

Vandaag de foto’s gekregen en nog even nabewerkt (croppen, zwart wit contrast met wagen).

En aangezien jullie van beeldmateriaal houden, smijt ik ze hier even in de groep.

2_2014-08-15.jpg

1_2014-08-15.jpg

4_2014-08-15.jpg

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ken

had ik nog niet gezien
        knappe foto’s!!!!
        mooi *porsche natuurlijk!!! 😀

omdat ik het niet kan laten, en mijn fototoestel meestal meegaat….

DSC_0087.jpg

DSC_0091.jpg

DSC_0095.jpg

[quote=”DucDirk” post=176657]Amaai, echt prachtige foto’s, straks hebben wij nog spijt dat onze mooie rooie weg is …
            Dirk & Veerle[/quote]
            Volgende vrijdag is de spijt weg, eens uw 981 in de garage staat :relaxman:

Amaai, echt prachtige foto’s, straks hebben wij nog spijt dat onze mooie rooie weg is …
              Dirk & Veerle

Sent from my iPhone using Tapatalk

[quote=”Harley G” post=176606]Prachtig! Nu nog in real life bewonderen…..misschien op de first Poca Marathon meeting in Zolder op 30/08?! :drink:[/quote]

ga er niet geraken, ben er niet op dat moment….

PDS

Toffe kleur ! :up:

Is eens iets anders :lekker:

Prachtig! Nu nog in real life bewonderen…..misschien op de first Poca Marathon meeting in Zolder op 30/08?! :drink:

Niet alleen prachtige Boxster, nu ook nog prachtige foto’s!
                      Nice!

De achtergrond lijkt wel te vergrijzen tegenover het schitterend rood van de 987 :first:

dit ziet er super uit :up:

Prachtig en ook de kleur :up:

Wim

mooi foto’s :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.