Porsche boxster 987 op houten blokken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche boxster 987 op houten blokken

• Maker
    Discussie
  • Ik zou mijn vier velgen willen laten poederlakken. Maar moet dus de vier wielen demonteren en de wagen op blokken zetten.
    Heb eens één zijde geprobeerd, maar kan dus mijn blokken niet onder het krikpunt schuiven daar mijn garagekrik daar zit.
    Heb ze eens daarnaast gezet, gedeeltelijk onder de drempel.
    Maar vertrouw het toch niet om hem zo te zetten.
    Iemand tips ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • How to Lift a Porsche Boxster - Safely & Correctly at Home

0

Iedereen al bedankt voor de hulp. Door mushroom op het idee gekomen om toch een set winterbanden op velgen te kopen. Ga er woensdag achter, heb een set gevonden voor 900€, met banden 7mm. Dan is mijn probleem opgelost en kan ik ook in de winter rijden. Twee keer plezier.

Item mag gesloten worden.

0

Opkrikken met de krik op krikpunt, assteunen of houten blokken zetten onder voorwiel- en achterwielophanging.

Eerst de ene zijde, daarna opkrikken op krikpunt andere zijde en opnieuw assteunen of blokken plaatsen aan deze kant. :salut:

0
          Wim

Hey collega Boxster-rijder, ik woon in Liedekerke… Ik heb spijtig genoeg wel geen 4 wielen op overschot.
            Succes met het lakken! Een straat van mij woont er nog iemand met een Boxster, zal eens horen of hij geen setje meer over heeft… (ik beloof niets, maar kan het maar vragen).

Groetjes
            Wim

0

Ik ben van Roosdaal, tegen ninove of ternat

0

Bij iemand een setje wielen scoren om er effe onder te zetten?
                Van waar ben je?

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.