Porsche Boxster flipperkast

Home Forum Zeverhoekje Porsche Boxster flipperkast

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Het is eindelijk zover !!
      4 jaar heeft het geduurd, maar nu is hij uiteindelijk volledig af en werd hij dit weekend gebruikt in Mechelen om de finale van het Belgisch flipperkampioenschap op te spelen : mijn eigen zelfgemaakt Boxster flipperkast !! :mrgreen:

Men neme, een bestaande flipperkast :

Men past de software en bekabeling en artwork aan en men krijgt dit pareltje :

De uren die erin gekropen zijn moeten zowat hetzelfde zijn als de restauratie van een echte Porsche ! 😉
      De kast is ook uitgerust met de nodige audio, TFT scherm, 2 versterkers, subwoofer, etc…

Toen ik eraan begon had ik een Boxster, nu ik een 996 4S heb kan ik zeker niet anders dan … 😳 😉

Moest iemand contactgegevens hebben van de mensen van Christophorus gelieve me dat te laten weten, ik zou ook graag in dat boekje eens tonen hoe gek sommige mensen van het merk zijn (en tegelijkertijd hopen dat ze mijn ass niet off sue’en 😉 )

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • mooi mooi mooi

prachtig werk heb je geleverd

en uren idd daar twijfel ik alvast niet aan

Wat knip en plakwerk kan doen hé 🙄 😉

Quoted out of context ! :mrgreen:

[quote=”Mushroom”:2qd9xhbc]wie niet waagt blijft maagd daarom heb ik het enige gedaan wat ik als man nog kon doen : iemand ervoor betaald ! 😳 [/quote]
              :mrgreen: geeft niets hoor mushroom [sorry inkoppertje]……… :mrgreen:

Cool ! Een email adres !! Thx ! :mrgreen:
                Tja, of ze het de moeite gaan vinden … waarschijnlijk niet, maar ja, wie niet waagt blijft maagd 😉

@ stefan : ik had er eigenlijk totaal geen zin meer in om heel die herkabeling te doen, daarom heb ik het enige gedaan wat ik als man nog kon doen : iemand ervoor betaald ! 😳

stuur je gegevens door naar Karen Schulze , hoofd redactrice van het Christophorus magazine. Karen.Schulze@porsche.de zou haar emailadres moeten zijn.
                  De kans dat de flipperkast inderdaad in het tijdschrift terechtkomt , schat ik persoonlijk zeer klein in.
                  Als je weet dat de organisator van de meeting ‘25 jaar Porsche 911 SC RS‘ destijds kontakt genomen heeft met de redactie van Christophorus, en zelfs dat vonden ze de moeite niet om te vermelden in het tijdschrift.

In ieder geval , veel geluk ermee

heel mooi

ik dacht dat je daar geen tijd meer voor had?

isa

sjieke dinges zenne

Subliem .
                        Je hebt er idd lang over gedaan want het was een hele tijd geleden dat er hier nog iets op het forum over stond .
                        Het resultaat is er ook naar 8)

mushroom top :mrgreen: tilt :mrgreen:

Petje af, prachtig werk.

rjf

Beestig …

Wil ik wel ‘ns op komen flipperen :mrgreen:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.