porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
      De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
      De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
      extras zijn:
      – volledig leder in donker blauw
      – blauwe softtop
      – verwarmde zetels
      – windscherm
      – bose soundsystem
      – cdr 24
      – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
      Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
      10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
      1.jpg
      IMG_0099.jpg
      IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
      • Congrats!

Is opgehaald dus *slotje

Proficiat, Mark! Aan jouw Boxster kunnen er inderdaad niet veel tippen. Voor mij was een 2.7 voldoende als instapper en de jouwe lag iets buiten budget, maar jouw S was tiptop!

Wat je vraag betreft, dacht dat ik dat al gezegd had eerder in dit topic. Ik heb een buitenverblijf aan de Costa Blanca. Zit daar alle schoolvakanties en wat weekendjes tussendoor. Mijn nick op Spanjeforum is dezelfde als hier, dus misschien komen we mekaar daar nog wel tegen? In ieder geval succes gewenst met je mediteraans avontuur!

Allé proficiat met de verkoop!

Hoi Pitchie, super bedankt!!!!! ook in Spanje met iets?

btw, vandaag is er iemand komen kijken naar de boxster en staat op dit moment in optie…..
                na de boxster zijn ze nog naar een andere gaan kijken en hebben dan in de late namiddag melding gegeven dat de andere totaal niet kon tippen aan prijs en looks :happydance: …. mensen zijn van bastogne dus voorschot komt morgen op de rekening.
                Zodra dit erop staat mag er een slotje op :relaxman: 😥 😥 😥

Misschien nog een bruikbare tip, Mark: http://www.spanjeforum.nl.

Veel nuttige info omtrent praktische zaken, reglementen,etc.. Voor Nederlanders en Belgen die,in spanje wonen of daar veel zijn. Bvb. Als je een *porsche zou willen inschrijven ginder 😉 . Ik heb er alvast al veel aan gehad.

Als de p meekon, altijd zon en cabrio,….. Direct! Zal effe moeten wachten…. Eerst andere prioriteiten 🙁
                    Keuzes maar dit kon ik ni laten liggen…..

“Hopen Porsche loos te zijn” 😯 , dat is de eerste maal dat ik zoiets lees hier 🙁
                      Ik wens je alleszins succes met de nieuwe uitdaging in ES, en hoop je nog eens terug te zien op een RCL MET een *porsche

01april zal mijn eerste werkdag zij in altea….. Ik vrees dat ik 20/04 terug in den belgique ga zijn :bounce:
                        Vandaag iemand van pinnacle sportscars naar de boxster komen kijken, morgenvroeg iemand uit wallonie, en redelijk wat telefoons….ook nog een forumgenoot….de eerste keer dat ik hoop voor eht einde van het weekend porscheloos te zijn…
                        *luv *porsche 😥

XXX

Hey Mark, proficiat met de nieuwe uitdaging.
                          Zie maar dat je op 20 april terug in ‘den Belgique’ zijt voor de RLC hé 😈

van op afstand neemt het effe wat meer tijd in beslag maar waar een wil is is een weg hé :popcorn:

Dan kan het toch niet moeilijk zijn om een huisje te vinden

zat al enige tijd in het vastgoed en zal dit verder zetten in Altea.

Amai, grote plannen, succes Mark!

Blijf je werken in de autobranche? 🙂

idd, dat is’m *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.