porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
      De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
      De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
      extras zijn:
      – volledig leder in donker blauw
      – blauwe softtop
      – verwarmde zetels
      – windscherm
      – bose soundsystem
      – cdr 24
      – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
      Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
      10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
      1.jpg
      IMG_0099.jpg
      IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
      • Spanje….pfff…veel te warm daar….wat ga je dr zoeken….nee dan liever het typische belgische weer…. :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje:
        Grapje hoor…en ja, jaloers ook….veel plezier en succes daar.
        Dit is’m toch…of niet???

9556856210_b0141189dc_o.jpg

thx Harley, een woning zo snel vinden daar zal ook nog wel wat met zich meebrengen.
          In elk geval, het porscheforum.be staat in de favorieten van de pc :salut:
          Als ik daar een tijdje ben zal de drang naar een *porsche wel groter worden maar die tand zal ik maar effe uittrekken, prioriteiten hé :think: :bounce:

Bij deze nog snel het allerbeste wensen met je Spanje avontuur en met de verkoop….

morgen komt de eerste al naar de wagen kijken….. :relaxman: , hopelijk snel een slotje hé :engeltje:

wel niet te lang wachten dan, ondertussen al enkele handelaars aan de lijn gehad. tja is dan ook een belachelijke prijs aan het worden. Goedkoopste in gans europa….. 🙄

Als mijn Elise verkocht is kom ik zeker ns kijken, de jouwe staat zeer hoog op m’n verlanglijstje, en die van JorisVC ook 🙂

Zeker doen, altijd welkom!!!

Toch wel over nagedacht om de boxster mee te nemen, maar besloten om het niet te doen.

S2

Proficiat Mark!

Wij zitten enkele keren op een jaar in Altea, dus misschien moeten we eens afspreken. (per pb 😉 )

Is een zalige regio!

Maar waarom kun je hem niet houden en meenemen, is toch leuk sturen daar?

Gefeliciteerd met je nieuwe job! :applaus: Prachtige locatie! Ik heb zelf een vakantieverblijf in die regio en ben nu wat jaloers dat jij daar permanent in dat lekker weertje kan zitten. Laatste weekend januari nog weekendje geweest, was er 26 graden toen! Goe smeren dus als ge daar cabrio wilt gaan rijden!

proficiat met je nieuwe job, hopelijk komt de zon er nu snel door en is je knappe wagen verkocht. Kan je hem daar niet verkopen, er is daar toch meer zon. 😀

veel succes jullie samen daar in spanje
                              :respekt: :drink:

laat ons zeggen dat mijn snoet al na 2dagen aftersun mag krijgen :coolness:

PB

Alvast veel succes in het Spaanse Altea!

Wel Mark, toch mooie vooruitzichten man, ik wens je alle succes toe ginds in Spanje :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.