porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
      De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
      De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
      extras zijn:
      – volledig leder in donker blauw
      – blauwe softtop
      – verwarmde zetels
      – windscherm
      – bose soundsystem
      – cdr 24
      – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
      Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
      10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
      1.jpg
      IMG_0099.jpg
      IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
      • het woordje uitleg in primeur voor het forum!
        ik zit momenteel op locatie waar ik een jobaanbieding heb gekregen dat ik ga bevestigen. dit is een uurtje geleden beslist, kogel erdoor! zaterdag zal de familie pas het nieuws krijgen….
        vanaf april zal meine heimat niet meer merksem/antwerpen zijn maar Altea/Spanje! ik verhuis dus permanent naar Spanje. Reeds vele jaren ermee bezig maar nu is het er.
        resultaat….boxster gaat niet mee, is niet mogelijk en moet dus weg….

laatste verlaging naar 23.500€ ( mijn papa hoopt al op een no sale, kan ie porsche rijden…). in spanje staat er natuurlijk al iets in het achterhoofd te trappelen :happydance:

neenee Koen, naar warmere oorden…… :engeltje:

😳

van thuislocatie…. 😆

Hééél andere plannen ??? Dit verdient een woordje uitleg :think:

hopelijk snel verkocht, staan ondertussen héél andere plannen op de agenda….

mark
                    we zullen duimen voor je. wie weet en gunstig lente is niet meer ver weg
                    succes :drink:

vandaag iemand komen kijken naar de boxster….wil nog niets zeggen maar is al wel meer interesse :happydance:

Allebei…. :sleep:

Moet hier wat opletten of ik sta straks met drie Boxsters aan de deur :happy:

Dat begint hier op een boxster piramideverkoop te lijken…
                          schijnt strafbaar te zijn.

Wat hebben jullie liefst bij bezoek in den jail: witte of blauwe druiven?
                          😉

Of mee zoeken naar een koper voor de mijne, he Bart?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik zal eens werken moeten maken om mijn Boxster te koop te zetten . 😉

idd Bart, ze staat klaar voor jou!

En nu nog iemand voor mijne Boxster… :popcorn:

Het leven kan toch simpel zijn…. 😉
                                    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.