porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie
  • Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
    De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
    De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
    extras zijn:
    – volledig leder in donker blauw
    – blauwe softtop
    – verwarmde zetels
    – windscherm
    – bose soundsystem
    – cdr 24
    – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
    Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
    10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
    1.jpg
    IMG_0099.jpg
    IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
    • omdat iedereen zowat zit te melken over dat de S in tax meer kost (500euro) Zal ik deze in het eerste jaar voor mij nemen!!! dwz

24.500euro voor de boxster S :popcorn:

Inschrijven in 2014 2400€
        In augustus komt ie op 1800€

Is sowieso op cc dat de tax bepaald is, dus op een 2.5 is het iets meer dan 500€, 2.7 een €700€, de 3.4 een 1250€ etc
          Dus het verschil in jaarlijkse tax is vrij beperkt!

valt mee als je telt dat een exemplaar dat bijna 10 jaar ouder is, (de mijne), je nog rond de 600€ betaalt. Proportioneel denken doet vadertje staat eigenlijk niet hé

Tax is een 1250€/jaar

come-on, zoveel verschil is dat toch zeker niet. Juist weet ik het niet maar ik denk dat je niet aan taksen denkt als ja achter dat stuur gaat kruipen, enkel als de factuur binnenvalt dan, dan is ons madam een beetje pissed. En dan valt het nog serieus mee ten opzichte van de echt nieuwe wagens waar ze beter onmiddellijk uiers zouden moeten aanhangen. 😀

Ik zoek er misschien ook één…maar een 3.4…al die taxen weeral…

uitlaatstukje staat al recht hoor, was met het proper maken, had het onlangs ook gezien :respekt:

Prachtige Boxster zeg. Heb er pas eentje gekocht, ook een Belgische, een 2,7 ltr. Dit is een 3,4 ltr voor een hele nette prijs. In Nederland komt deze auto dan ongeveer op 30.000.- euro.
                      Het viel mij op dat het uitlaatstukje scheef gemonteerd is. Just a detail 8)

Succes met de verkoop.

ik val in de herhaling maar blijf het een beauty vinden!!
                        succes met de verkoop, wie er eentje zoekt en deze overslaat is gewoon gek.

[quote=”mark986″ post=154823]kweet het oli, de volgende aankoop gaat zoals de 4s eerst door jou handen!!!! Is net of je een nieuwe wagen krijgt….maar dan echt nieuw!

Mocht het de potentiële koper overtuigen via het forum krijgt ie er een Olivier treatment bovenop!!!![/quote]

Haha, top! :up:

kweet het oli, de volgende aankoop gaat zoals de 4s eerst door jou handen!!!! Is net of je een nieuwe wagen krijgt….maar dan echt nieuw!

Mocht het de potentiële koper overtuigen via het forum krijgt ie er een Olivier treatment bovenop!!!!

Inderdaad, van zo’n type wagen mag je niet verwachten dat je binnen enkele weken een koper vindt.
                              Soms moet je wat meer geduld uitoefenen tot een geïnteresseerde koper zich zal melden.

Ps. Eens goed laten polieren zou de verkoop stukken versnellen naar ‘t schijnt 😆

Succes met de verdere verkoop Mark 😉

voor 22k geef ik em liever als valentijn aan mijn vrouw hoor! Money well spent!
                                Alle gekheid bij elkaar…voor de prijs kan je op de wilde gok naar 3 wagens in Italie gaan kijken en hopen…dan spaar je 1000euro uit!!!
                                Voor 24.995euro is dit een correcte prijs voor een correcte wagen met onderhoudshistoriek.
                                Ben ondertussen al met meerdere gaan rijden en sta versteld wat een vermogen en degelijkheid de boxster S heeft tov andere wagens (ook porsches).

Dag,

Mooie auto. Ik las dat een verkoper je 22000 wilde geven terwijl je om en bij de 24000 vraagt. Volgens mij had je op dat bod ‘moeten’ ingaan. Heb in 2012 mijn Cayman S proberen te verkopen, uiteindelijk overname door Duitse P garage waar ik de Carrera kocht voor een pak minder dan ik graag had gehad. Ik vrees dat dat de realiteit is… Succes verder.

X

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.