porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
      De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
      De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
      extras zijn:
      – volledig leder in donker blauw
      – blauwe softtop
      – verwarmde zetels
      – windscherm
      – bose soundsystem
      – cdr 24
      – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
      Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
      10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
      1.jpg
      IMG_0099.jpg
      IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
      • Voor de twijfelaars 😆

770407007647851.jpg

773407003217808.jpg

772407000134833.jpg

778407008321385.jpg

IMAG0483_2014-01-08.jpg

IMAG0486_2014-01-08.jpg

Ondertussen een Vd goedkoopste boxster s met de 3.4 met historiek….

ik vrees dat, net zoals jij probeert een koper in het buitenland te vinden, de kopers gelijkaardige auto’s heel wat goedkoper eveneens in het buitenland vinden.
            helaas maakt vadertje staat het veel te duur om dit soort auto’s te bezitten.
            bijgevolg ook zeer moeilijk om kopers te vinden.

mooie auto nochtans … veel succes met de verkoop!

staat nu op kapaza en tweedehands en autoscout aan 24,995euro,,,
              Ben benieuwd,,,,

Gisteren nog naar Aken gereden, 8,5l /100km verbruik… Terugkomen was tegen een 12l :popcorn:

Een vriend van mij verkoopt zijn boxster model 2010,PDK,sportpakket,19duim velgen,alle opties die je maar kan denken voor 35000 euro,geen reaktie tot hiertoe.

[quote=”bccars” post=149863]Internationaal adverteren ! De mijne ging naar Frankrijk. In België ga je geen fatsoenlijk bod krijgen ![/quote]

Mooie boxster!
                    Buitenland kan je zeker proberen…
                    Helaas is omgekeerde ook realiteit. Kopen in het buitenland is niet zo moeilijk en daar is het aanbod ook ruim en de prijzen scherp.

Dankzij onze belgische staat zijn alle leuke (lees krachtige) auto’s zowat onverkoopbaar geworden 😕

Ik heb deze week zelfs mijn (perfecte) mountainbike aan een weggeefprijs moeten weg doen om er vanaf te geraken……… (voor de liefhebbers: Orbea Alma Carbon full-XT met SID voorvork en SLR wielen…) aan 850 euro. Geen krasje op ! Dat zegt genoeg. De P. verkopen en opleggen voor iets nieuws heb ik ook al uit mijn hoofd gezet. :bounce:

Daarstraks geknipt door een turbo…. Tot XXX ging het nog iets…maar dan …. Turbo :up:

Eigenlijk te weinig reactie op de boxster…25.000€ 😥

image_2013-12-08-6.jpg

Wat een poetsbeurt al niet doet…

image_2013-12-08.jpg

image_2013-12-08-2.jpg

image_2013-12-08-3.jpg

image_2013-12-08-4.jpg

image_2013-12-08-5.jpg

[quote=”Bert V.” post=150852]

boterhammekes met Aldi choco voor de rest van ‘t jaar 😀

Dat zijn dan toch maar 23 dagen meer, ik zou het dan wel weten :popcorn:[/quote]
                              Heh heh…
                              Scherp!! :first:

[quote=”bccars” post=150669]Particuliere koper uit het buitenland is uw enige kans ! 😥

Ik zou eens willen weten voor welke prijs die handelaar die u 18K wil geven uwe bak op zijne hof gaat zetten !

En nu ze aan de koopkant staan is het crisis, het gaat slecht in de sector, uw wagen is quasi onverkoopbaar wegens te grote en te vervuilende motor, niemand wil dat nog en blablabla, allemaal slecht maw.
                                En van de moment dat uwe bak op zijne hof staat, en hij verkoper wordt, dan is dat de beste bak, super onderhouden, beter als nieuw, hei tis wel een Porsche he man, en gene prul motor, neen tis die goeie 3.4 ! En zuinig, en power en cabrio. Allemaal goed dus !

Hoe een perspectief de realiteit kan kleuren. Maar gij zijt er wel het slachtoffer van ! Grrrrr.[/quote]

De algemene ziekte toch van ieder garagehouder?
                                Typisch voor het “zwarte nageltje” 😯

boterhammekes met Aldi choco voor de rest van ‘t jaar 😀

Dat zijn dan toch maar 23 dagen meer, ik zou het dan wel weten :popcorn:

Inschrijven in 2013 2200
                                    Inschrijven in 2014 2400
                                    Inschrijven na augustus 2014 1800

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.