porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche boxster S 08/2007 60.000km leder, xenon,..

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om de boxster S op het forum te zetten.

Ze rijdt fantastisch en is oorspronkelijk bij Carrer motors geleverd (org.bestelbon voorhanden).
      De huidige km stand is 60.000km en het onderhoud is hiervoor reeds uitgevoerd! Onlangs nog 2 kleine sterretjes gezien in de voorruit en dankzij de charmes van mevrouw is er gewoon een nieuwe voorruit ingezet :happydance: Dus onderhoud etc is volledig up to date alsook obhk en carpass!
      De Pk’s zijn allen nog aanwezig, getuige Funny met een Jaguar F-Type :coolness:

De wagen bezit de opties van elke boxster S 3.4 295pk en is van 08/2007
      extras zijn:
      – volledig leder in donker blauw
      – blauwe softtop
      – verwarmde zetels
      – windscherm
      – bose soundsystem
      – cdr 24
      – xenon

Banden zijn nog in goede staat! Het uiterlijk van de wagen is super!
      Fotos by Momenol waarvoor dank op verschillende meetings!

10022230674_5986dae3ca_h.jpg
      10022487395_a09dfe0c76_h.jpg
      1.jpg
      IMG_0099.jpg
      IMG_0103.jpg

De boxster staat enkel op het forum, prijs: 25.987euro

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
      • Met dat BIV verhaal ben ik niet mee. Heb het nog niet voor deze 3.4 opgezocht, maar voor een 2.7 en een 3.2 zie ik dat de BIV vanaf 2014 goedkoper wordt?

Ik heb deze wagen in het echt gezien,echt een mooie wagen,maar momenteel zijn de wagens met grote cilinderinhoud echt aan bodem prijzen te koop,ik zou hem houden daar je nooit de prijs zal krijgen die je in gedachten hebt en zeker vanaf 1jan met de nieuwe B.I.V.dan denken veel mensen wel eens na.DE VLAAMSE REGERING IS ONS AAN HET MELKEN DAT HET NIET MEER SCHOON IS!!!!MAAR WAT DOET MEN ER AAN?????mijn Boxsterke zal ik houden zolang ik mag en kan rijden.

Kijken kost inderdaad niks, maar ik ken mezelf. Als ik daarmee een proefritje maak, ben ik waarschijnlijk verkocht en worden het boterhammekes met Aldi choco voor de rest van ‘t jaar 😀

Heb ook nog een setje blauwe pagids remblokjes liggen die ik erbij doe!

Kijken kost niks, doen pitchie !

Komen kijken kan geen kwaad hoor :popcorn:

Ziet er een prachtige verzorgde auto uit, Mark, en ik heb zelf al veel getwijfeld om eens te komen kijken. Maar hij zit boven mijn geplande budget, en de 3.4 houdt mij tegen (taxen). Ik vrees dat dit voor meerdere kandidaat kopers geld.

Iig success met de verkoop! Je moet maar 1 koper vinden!

Op een bepaalde dag ben je klaar met sommige zaken en wil je naar de volgende stap….

Particuliere koper uit het buitenland is uw enige kans ! 😥

Ik zou eens willen weten voor welke prijs die handelaar die u 18K wil geven uwe bak op zijne hof gaat zetten !

En nu ze aan de koopkant staan is het crisis, het gaat slecht in de sector, uw wagen is quasi onverkoopbaar wegens te grote en te vervuilende motor, niemand wil dat nog en blablabla, allemaal slecht maw.
                        En van de moment dat uwe bak op zijne hof staat, en hij verkoper wordt, dan is dat de beste bak, super onderhouden, beter als nieuw, hei tis wel een Porsche he man, en gene prul motor, neen tis die goeie 3.4 ! En zuinig, en power en cabrio. Allemaal goed dus !

Hoe een perspectief de realiteit kan kleuren. Maar gij zijt er wel het slachtoffer van ! Grrrrr.

Gisteren een bod gekregen van een handelaar…..18.000 :ass:
                          Als ref stuurd ie een link met een boxster van hetzelfde jaar , meer km, in het buitenland, 500euro goedkoper geprijsd dan de mijne :think: 25.987€
                          Gekker moet het ni worden natuurlijk.

Zijn gelukkig ook al meer eerbare voorstellen geweest maar voor 22k blijft ze waar ze is (is zowat het max bod van een handelaar)

ik vrees er ook een beetje voor…. Nu is het wel deftig beginnen rekenen met de nwe BIV op de verschillende modellen maar de verkoop gaat door!
                            Straks op de verscheidene sites zetten…

Internationaal adverteren ! De mijne ging naar Frankrijk. In België ga je geen fatsoenlijk bod krijgen !

Er heeft lang een jag op het verlanglijstje gestaan maar na de test met de boxster S en de F-type is er toch wel een paar puntjes voor porsche bijgekomen…. De gedachte is toch eerder naar de geblazen versies aan het gaan vanwege de toch wel bewezen betrouwbaarheid van hun kleine krachtcentrales 😆

Succes !
                                  Jouw Boxster is een prachtig exemplaar ! Mark het verschil tussen 380 pk en 295 pk was te verwaarlozen .

Binnenkort maar es op het Nederlandse forum zetten :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.