Porsche & camionetten

Home Forum Zeverhoekje Porsche & camionetten

• Maker
    Discussie
  • (Edit: afgesplitst van “dit wordt de Porsche Macan” topic)

Idd!
    Wanneer gaan die f*ckers ne keer een camionette uitbrengen? That would rule!! 😈 :driver:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Anoniem

We weten denk ik toch allemaal dat de winsten van Porsche vooral uit de goedkopere modellen is gekomen in het verleden. Voor mij mag elk merk zoveel modellen uit te brengen als ze willen.
      Niets zegt dat ik ze dan goed of mooi moet vinden.
      Een SUV’s vind ik eigenlijk nooit mooi, echter is de Cayenne een van de mooiste.
      Als kleine SUV mag die Macan er zeker ook zijn, ikzelf zal er echter nooit een kopen (denk ik nu toch 😳 wie weet wat brengt de toekomst).

de busjes zien er mooi uit
        mijn mening is ; don’t rape the Porsche :sarcastisch

porsche moet voor mij niet meer te veel verschillende modellen meer ontwerpen.
          Het zou beter zijn als ze zicht concentreren op de type’s dat ze nu al hebben zo word het merk alleen maar beter volgens mij 🙂

‘t Probleem is dat die tuners altijd overdrijven. Neem nu die verschrikkelijk lelijke voorbumper… :puke:
            Nee, Porsche zou de camionetjes in het “sjieke segment” kunnen loodsen, want als je nu met een camionette rijdt zie je eruit als een verkrachter.
            Heb indertijd nog van plan geweest om op de mijne (volledig gesloten) een sticker van “FREE CANDY” te plakken maar bedacht dan toch dat niet iedereen zijn gevoel voor humor zo groot is :engeltje:

Busjes met een shitload aan PK’s zijn er genoeg, zelfs T1’s. ‘t Is de finesse die in dat segment van de automarkt zou moeten komen.
            Een beetje zoals vroeger een break. Niemand reed daarin want dat was voor de voddemannen. Marginaal volk dat hun auto volstak met allerhande rommel dat niets waard was, en jeeps (de latere SUV’s om het met een modewoord te zeggen) waren voor de boeren van het dorp.
            Things have changed…

BTW…
            Voor mij graag één bruine aub :mrgreen:

ja mush de achterbank van een 911 is nogal krap, maar in zo’n bus kun je al eens je gang gaan hé :mrgreen:

PB

“Doet u mij maar één Zwarte TH3 aub”

ik hoor het me zo al zeggen. :mrgreen:

Zo’n busje is er al ..

This is by far the craziest VW Bus (Transporter) conversion that we’ve ever heard about. A company in Germany called “TH Automobile” is the one responsible for the VW – Porsche hybrid Transporter that’s fitted with a rear-mounted Porsche 911 Turbo derived 3.6-liter engine delivering 420 PS. But wait, that’s not the only thing that TH Automobile borrowed from Porsche; so is the all-wheel-drive system from the 996!

KLIK

Ik had het eerder op zoiets:

Daar wat PK’s in, een Porsche smoeltje, wat luchthappers in de voorbumper en een reflector over de volledige breedte van de achterkant… :lekker:
                    VAA = 0 8)
                    I’d hit it *so* hard!!! Maar ja, ik ben zot van camionetten… 😳

Mushroom dat komt nog ,een Caddy met Porsche logo op voor het dubbele van de prijs van bij Vw . 😥

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.