Porsche Car Connect

Home Forum Porsche Talk Porsche Car Connect

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Nu mijn wagen bijna één jaar oud is heb ik een mail ontvangen om Porsche Car Connect te verlengen. Op zich een te dure kost – toch voor wat het is – en bovendien kan je zien dat je eigenlijk teveel betaalt : op de link kan je een ander land selecteren en zo de verschillen zien. Bijvoorbeeld : in België kost één jaar Remote Service + Security Services + Safety Services Euro 545,00, in Duitsland voor hetzelfde Euro 349,00 ! Zou het zo simpel kunnen zijn je voor deze services in te schrijven als zijnde “Duitsland” om zo een kost voor hetzelfde te kunnen verminderen ?

Overigens : wat is jullie mening over deze services ?

grijs,

dacht dat hier ook gratis services op waren, of ben ik mis ?

Volgens mij hangt dit van de wagen af : bij een hybride of duurder model zitten er standaard meer services in. Voor een “simpele” 718 minder.

mijn elfje is niet voorzien van car connect, maar zoals ik lees op het net is dit een software die men kan laten installeren om dat gebruik te maken van de apps of verschillende programma’s, klopt dit ?

idd Wing. Het eerste jaar krijg je dit “gratis”. Leuke gadget maar kan ook handig zijn. Stel : je gaat een leuke trip maken naar pakweg Berlijn. Je huppelt wat door de stad en via de app kan je zien waar je wagen geparkeerd is en hoe je op een efficiënte manier terug naar je wagen kan. Of je staat op parking C vd Heizel en je bent vergeten waar de wagen staat. Je kan dan de claxon of lichten laten knipperen. Gadgets, maar toch…

deze zou een betalende app zijn van 99 euro per jaar zoals ik lees…, als ik deze software laat installeren kan ik ook de track and trace activeren, tegen betaling van 299 euro natuurlijk
                De noodoproep en pech app is blijkbaar gratis…
                zou je je licht niet eens gaan opsteken in Maastricht bij Porsche, ze waren in mijn geval véél beterkoop met de approved garantieverlenging, ik zou er ginder eens achter vragen.. :popcorn:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.