Porsche Carma

Home Forum Porsche Talk Porsche Carma

• Maker
    Discussie
  • Op mijn zoektocht naar leuke nieuwe foto’s voor mijn bureaublad en screensaver kwam ik deze wagen tegen.
    De Porsche Car. Een Conceptwagen van Porsche
    Had hier al iemand van gehoord ❓

Meer info HIER

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”Rufie”:n5w0b82i]Ik heb veel fantasie nodig om hier een Porsche in te zien. No me gusta…[/quote]

‘t bevalt me beter dan de Panamera….
      (pananamera? Ik maak steeds die fout).

Ik heb veel fantasie nodig om hier een Porsche in te zien. No me gusta…

Er staat hier ergens op het forum zelfs een filmpje. Ben het een paar dagen geleden tegengekomen ; in welke topic weet ik echter niet meer 😳

Vind het kontje toch iets hebben..
            De “interne” spoiler is goed gevonden.

Thx

hier heb je er alles over 😉

http://www.porschecarma.sup.fr/

het was de winnaar van een designwedstrijd van Porsche en Auto Motor und Sport in Duitsland! De winnaar ging zijn model in schaal 1:1 gebouwd zien, doch het betreft hier dus een model zonder motor of techniek… Was best wel knap…

Ik denk dat ik nog ergens op zolder dat bewuste nummer moet hebben… er zaten best wel enkele knappe modellen in…

Voorste lichten mischien iets van de toekomstige panamera?

met de vlugge blik lijkt de kont wel een beetje op een 928.

rij hier maar eens achteruit mee, geen spiegels en geen achterruit 😆
                      Of er moet ergens een cameraatje zitten.

Tuurlijk is een conceptcar, maar toch. Voorkant vind ik super mooi, achterkant is niet mijn ding.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.