Porsche Carrera GT nog met 1110 ipv met 1111

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Porsche Carrera GT nog met 1110 ipv met 1111

• Maker
    Discussie
  • jammer van deze GT had beter de porsche gepikt ipv ermee tegen boom te rijden

[/url]http://www.brandweertubbergen.nl/uitruk/140106ongeval.htm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • aha, daarmee dat je zo weinig Porsches ziet onderweg, ze staan meer met de metaalboer dan ze rijden op de baan 😛

Tijdens de winter blijven de meesten ook binnen denk ik, misschien daarmee die daling de laatste maanden? En die toch buitenkomen (zoals ik vandaag 🙂 ) zijn er héél voorzichtig mee

Dat is ook waar maar deze zijn dan nog herstelbaar, maar momenteel is het toch vrij rustig heb ik het gevoel hoor. De laatste die we hersteld hebben was een 993 2S en die was effen rond gegaan op de autosnelweg door het feit dat zijn banden achteraan kaal waren. Gevolg van deze banden , zijn achterste plat en zijn voorste ook en de kostprijs van de herstelling 12860 euro nog een geluk dat hij een omnium had.

Luc

er gebeuren veel accidenten met Porsches hoor, je moet regelmatig eens binnenspringen bij Van Zweeden, Van Kessel,…. of zelfs bij bepaalde carrossiers en officiële dealers, verschrikkelijk hoeveel Porsches er maandelijks iets tegenkomen of weten te sterven in een gracht, telefoonpaal,…. 😥

Op deze manier worden de Porsche – rijders terug negatief bekeken ❗

Wie laat nu iemand met zijn Porsche carrera gt rijden zonder mee te gaan? ❓

als je eens rondsurft op het net zul je merken dat er al veel meer gesneuveld zijn, blijkbaar helpen die lessen zoveel niet 😀
                  hoeveel mensen kunnen 612 pk aan ook, minder dan er wss geld voor hebben,

denk dat je voor die omnium een mooie wagen hebt 😉

Anoniem

ik kan me voorstellen dat je ook doodvalt van de factuur van die omnium verzekering….. maar ni zo dood als een factuur van 495000 euro…. 😯

ja tis gelijk je zegt wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten
                      aaaiaai hoe stom kunt kunt gezijn van zoon wagen niet ommium te verzekeren

ik zou dood vallen

De eigenaar zal inderdaad weinig brein onder zijne schedel zitten hebben.
                        Het is tot slot van erkening een auto waar je moet mee leren rijden. De verleiding zal waarschijnlijk groot geweest zijn om het gaspedaal eens stevig in te drukken.
                        Eigen schuld, dikke bult … voor beiden.
                        Heel jammer voor de exclusieve Cgt. Maar dat zal voor de eigenaar worst wezen, hij zal toch genoeg centjes hebben.
                        Jammer dat dit soort auto’s dikwijls in de verkeerde handen terecht komen. ZONDE !

ken

in mijn ogen een dikke gek om zo’n wagen eventjes uit te lenen aan iemand… en dan nog wel aan een vrouw…
                          zo zie je maar ➡ zeg het niet zo gauw maar het is weeral een vrouw 😉
                          Sorry voor de vrouwen die hier opt forum zijn, maar neem het aub niet persoonlijk op aub 😀

ouch … dat moet pijn doen…

Op het Nederlandse PorscheForum is daar een draadje van een paar pagina’s lang van.
                              Deze persoon had oa geen omnium verzekering dus er zal niets uitbetaald worden 😕

Amaai ik zou er niet graag van dromen

hmmm ik zie nog een paar bruikbare onderdelen… lol

je zal het maar tegen komen , maar welke normale man die niet effe zn verzekering uitbetaald wil zien leent zo een wagen uit ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.