porsche cayanne of macan?

Home Forum Porsche Talk porsche cayanne of macan?

• Maker
    Discussie
  • Ik wil een nieuwe Porsche kopen maar ik heb twijfels tussen Cayenne en macan
    ik heb de review gelezen van cayenne coupé 2020, cayenne heeft mij veel overtuigd ik denk dat ik voor de cayenne ga

wat denken jullie?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ik zou voor macan gaan want ik heb een review gezien op https://denieuwsteautos.be ik vind macan mooier een prestaties van macan zijn ook goed

Ik heb niet geklikt, oef 🙂
        Deleten deze sh!t dan maar !

Wel wel! Nog maar eens scherp opgemerkt, Vandamme!! :up:

Ik had niet op de link geklikt aangezien vrachtwagens en minibussen mij minder boeien maar heb het nu toch gedaan, dus hierbij mijn oordeel over de blog/website. Wat me onmiddellijk opvalt is dat de schrijftaal schabouwelijk is. Ik geef een voorbeeld gepikt uit een artikel over een mij onbekende Ford:

[i]Ford Escape Crossover SUV fluit het nieuwe modeljaar in 2020 met drie verschillende persoonlijkheden. Er waren sobere turbo-3 modellen, een aantrekkelijke turbo-vier handelaars, en hybride (en plug-in hybride).

Deze ontsnapping achteruit de recente verleden dit: hybride achterzijde, de rit is beter dan een wiel, en het totale pakket is meer dan de som van de onderdelen.[/i]

Hoe je tot dergelijke zinnen komt is mij een raadsel maar ik gok dat het artikel uit een vertaalrobot uit pakweg Maleisië is gerold…

Aan de mods om te beslissen wat ze met deze clickbate post gaan doen.

123

[quote=”moh” post=278280]Ik wil een nieuwe Porsche kopen maar ik heb twijfels tussen Cayenne en macan
            ik heb de review gelezen van cayenne coupé 2020 op https://denieuwsteautos.be/ , cayenne heeft mij veel overtuigd ik denk dat ik voor de cayenne ga

wat denken jullie?[/quote]

goh, kga het maar zeggen: Dat ge reclame maakt voor uwe website?

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

[quote=”moh” post=278280]Ik wil een nieuwe Porsche kopen maar ik heb twijfels tussen Cayenne en macan
                ik heb de review gelezen van cayenne coupé 2020 op https://denieuwsteautos.be/ , cayenne heeft mij veel overtuigd ik denk dat ik voor de cayenne ga

wat denken jullie?[/quote]

Dat wil je niet weten 😈

reeds 4 jaar en 125.000 km zeer tevreden van mijn Macan GTS…

[hide]Wij hebben door omstandigheden al jaren een Cayenne ondanks dat we op het moment van die aankoopbeslissing liever een Macan hadden gehad. Toeval wil dat ik recent een Macan heb kunnen testrijden, en eerlijk gezegd viel me dat wat tegen. Nu dat ik hem kunnen testen heb staat de Macan niet meer op mijn wishlist. Ik prefereer de Cayenne.[/hide]

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.