porsche cayenne club?

Home Forum Porsche Clubs porsche cayenne club?

• Maker
    Discussie
  • Ik weet dat sommigen onder ons ze liever niet zien alszijnde een porsche, maar het is nu niet anders.
    Bij deze een oproep naar iemand die nog wat tijd overheeft om een cayenne club op te richten? Of eventueel eens een rit met alleen cayenne’s lijkt me ook wel tof?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”Funny” post=100025]Op dit forum telt maar 1 woord ,Porsche ,gelijk welk type .
      In het verleden al verschillende ritten en uitstappen meegereden met een Cayenne ,niemand die me scheef bekeek .Maar ja met mijn brede schouders durven ze dat niet . 😳 😉

Hah, wacht maar tot je mijn schouders ziet, ik heb speciaal een cayenne moeten kopen omdat mijn schouders niet in een 911 passen…. 😆 😳

Patrick dat is een kwestie van training en lef ,met nog wat meer snelheid en lef vlieg je ook over dat muurtje hoor ,of zelf er door . 😥 😥

PB

Mijn eigengewicht zorgt ervoor dat ik een uitmuntende wegligging heb, waardoor vluchtheuvels geen probleem zijn, als ik ze maar snel genoeg neem,
          bochten en lage muurkes daarentegen…

[IMG size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/bad_egg.png[/IMG]

Lach nog wat met mijn postuur . 👿

Op vele ritten was ik in het voordeel met mijn Cayenne diesel .Vluchtheuvels helemaal geen last van ,nooit een nieuwe lip voor de voorbumper moeten kopen . 😥 😉

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/beaten.png[/IMG]
              Het zijn hem ongetwijfeld die brede schouders die het hem deden.

Op dit forum telt maar 1 woord ,Porsche ,gelijk welk type .
                In het verleden al verschillende ritten en uitstappen meegereden met een Cayenne ,niemand die me scheef bekeek .Maar ja met mijn brede schouders durven ze dat niet . 😳 😉

Welkom .

Welkom bij PCT ,we zullen daar 1tje op :drink:

bij deze heb ik mij ingeschreven bij club in tielt en heb me ook kunnen vrijmaken voor de rit op zondag.

waarom verlopen als we een goede kudde hebben. 😳
                      er zijn kleine en grote “p” broertjes die voor je zorgen

Bij ons in de club PCT rijden er verschillende mee op de ritten ,Ik zou niet weten waarom niet hoor . :driver:

XXX

Cayenne, panamera, er isaltijd wel een modelleke links of rechts dat je niet veel tegen komt maar daarom niet minder welkom. :relaxman:

Een Porsche is een Porsche: inschrijven die hap, Rufie’s Roof Party zou al een goeie zijn, of de Zomerbloesemrit… :drink:

nee hoor, doe dit met ander speelgoed, al zou die 500pk wel handig zijn om sommige heuvels op te geraken waar ik met dat ander speelgoed niet op geraak…
                              Op de meeste foto’s die ik hier tegenkom van meetings/ritten zie ik zelden cayenne’s, daarmee.

Waarom jezelf afscheiden van “the flock”? :drink:
                                Rij gewoon mee met de andere Porschkes?
                                Of ben jij die ene Cayenne die wel al eens off road gaat? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.