Porsche Cayman

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Cayman

  • Maker
    Discussie
  • Supermooie Cayman van een echte liefhebber, maniakaal onderhouden.
    Uitzonderlijk veel opties en niet van nieuw te onderscheiden!

    Specificaties:

    2.7 Benzine
    12/2006
    180kw/245 pk
    103000 eerlijke KMS met complete onderhoudshistorie
    Manueel 6v

    Zwart

    Opties

    Leder zwart
    Sportzetels
    19″ Carrera Sport velgen (zomer) en 18″ M3 velgen (winter)
    Porsche Active Suspension Management (PASM)
    Sport chrono plus (Black faced stopwatch)
    Sportuitlaat GT Carnewal
    XLA (RVS dubbel uitlaat sierstuk)
    Automatische digitale klimaatregeling
    Bi-Xenon met koplampreinigers
    Boordcomputer
    Donker getinte ruiten
    Instaplijsten in RVS met logo
    Multifunctioneel stuur leder
    Navigatie PCM
    Porsche wapenschild in kopsteunen
    Regensensor
    Telefoonmodule
    Verwarmde zetels
    Wieldoppen in kleur

    Prijs 25990 euro ( forumprijs bespreekbaar )

    image_2015-01-24.jpg

    image_2015-01-24-2.jpg

    image_2015-01-24-3.jpg

    image_2015-01-24-4.jpg

    image_2015-01-24-5.jpg

    image_2015-01-24-6.jpg

    image_2015-01-24-7.jpg

    image_2015-01-24-8.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
  • PDS

      Knap werk Bruno :up:

      Ps. Ik heb al mijn dailys al laten tunen bij Heinz en nog nooit iets gehad bij de dealer.
      Niemand die daarover klaagt, dus zeker doen ! Je hebt nooooiiittt genoeg pk en koppel 😀

        20″ en regelbare ophanging check

        image_2015-03-29.jpg

          220 pk krijgen ze via professionele herprogammatie uit het blokje dus +36pk en +60Nm

          M Performance stukken nog niet besteld neen, wel al velgen en veren :up:

            Ik zal mij morgen eens informeren bij de technische afdeling maar een 320d heeft tegenwoordig op vol vermogen al 190 pk dus het verschil in pk is niet zo heel erg groot. Ik laat je morgen iets weten (vandaag een dagje vrij).

              Dopey,

              Is de 25d dan gewoon een 20d met andere sturing? Turbo, koeling etc blijven allemaal identiek?

                Ben blij dat je dat zegt……ik verkoop die dingen 😉 . 8-traps automaat van BMW vind ik ook geweldig.
                Heb hier nog gene in Mineralgrau buiten zien rijden…knap ding.
                Enkele M Performance onderdelen besteld?

                Qua tuning zul je allicht merken dat BMW daar niet dol op is (officiële netwerk) maar output van 25d (218pk) mag toch al geen probleem zijn denk ik, is toch al plus 34pk.

                Geniet ervan!

                  Voordelige VAA was inderdaad noodzaak, sponser de Belgische staat al genoeg met belastingen :puke:

                  De sportautomaat rijdt idd zeer lekker :driver:

                    Bij de Cabrio is de basis benzine versie de 428. Gewoon een 2 liter, maar meer vermogen dan de 420 benzine van de andere modellen. Kost 2000 meer en heeft CO2 van 159g tov 133g voor de 420d. Dus meer VAA…

                    Zeker met de automatische bak rijdt de diesel echt wel lekker.

                    S2

                      De vraag is eigenlijk waarom een “diesel”? Tenzij je echt veel km rijdt (maar dan 30.000 km ofzo) zou ik altijd een benzine kiezen.

                        Dat kan ik zelf wel voor je beantwoorden: tuning = garantie kwijt.

                        Er bestaat/bestond ook een officiële versie van dik 200 pk (123d bijvoorbeeld met 204 pk of de vorige Alpina D3 met een 214 pk) van de 2-liter maar ik denk dat die wel over aan aantal specifieke onderdelen beschikt om het surplus aan power aan te kunnen. Een 318d daarentegen is gewoon een gedetunede 320d als ik het goed heb.

                        Edit: de 123d had zelfs dubbele turbo

                        edit bis: ik vond wel dit: Power kit “M”
                        Het is wel maar 12 kW
                        Zoals je ziet wordt de interkoeler dan al groter.

                          Als ik is veel tijd heb zal ik wat meer foto´s posten, dit weekend wat genoten :driver:
                          Sportautomaat met de peddels op het M stuurtje :up:
                          Heb dieseltje gekozen om wat meer op de Duitse wegen te gebruiken en daarom gedacht aan een veilige motorsturing +40pk. Indien de fabrieksgarantie vervalt laat ik het beter zo. Best bij BMW zelf is informeren,

                            Ik zou aan de motorsturing toch niet te veel wijzigen. Ten eerste omdat de 320/420d in “Vlaamse” 184 pk versie volgens mij volstaat voor normaal gebruik en vooral omwille van de waarborg.

                            Next Q: welke bak?

                            Binnen een post of 30 weten we alles van je BMW. Eèn foto is ook wel weinig… :engeltje:

                              Thx allen :up:
                              Is idd een 420d met voorlopig :popcorn: 184 pk met M pakketje, sportzetels,….
                              Zijn al een paar bestellingen onderweg om hem nog wat te verfraaien 😀

                                Oh nee, ne grijzen!

                                Kidding, de looks zijn er! 420d?

                                  Is een Diesel volgensmij

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.