Porsche Cayman 2007 2.7 211pk – 155kw

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Cayman 2007 2.7 211pk – 155kw

• Maker
    Discussie
  • Goed onderhouden Belgische wagen met 90.000km
    Net een 111 punten keuring gehad bij Porsche Center Carrera Motors

Blanco gekeurd op 1 augustus 2013

Bougies, filters, MAF sensor en remblokken achter vervangen op 87.000km

Incl de 19″ velgen vanop de foto met goeie banden.

Manuele versnellingsbak

Auto staat klaar voor jarenlang rijplezier, rijd en ziet er uit als nieuw.

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 1.080,62EUR
    (eenmalig)
    De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 677,42EUR (jaarlijks)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Alé hop 22750 😉

wat fotokes 🙂

Attachments:
        • IMGP2547Large.JPG
        • IMGP2544Large.JPG
        • IMGP2534Large.JPG
        • IMGP2537Large.JPG
        • IMGP2543Large.JPG
        • IMGP2546Large.JPG

bump 😉

gene paniek 😉 Ik heb al een paar BMW’s gehad dus ik weet wat ik moet hebben 😀

Indien iemand ook maar half interesse heeft, stuur me ff een PM, heb mijn goesting gevonden intussen dus ik zou hem liefst asap verkopen nu.

Toch goed over nedenken…. Ik rij met een nwe 1 van bmw en telkens ik kan kiezen neem ik de porsche…

[quote=”Datake” post=140767]Vermoedelijk een loaded f30 320d efficient dynamics…

Ik rij super graag met de Porsche, en hij rijd super goed… maar zo weinig tijd 🙁 Ik doe vrij veel kilometers met de volvo… maar rijplezier kan die mij niet bieden 🙁 Dus een nieuwe 3 reeks efficient dynamics komt mij hetzelfde uit qua running cost (VAA is meer als de volvo, maar als ik de Porsche tax en verzekering er af trek kom ik nog goedkoper uit eigenlijk…) en ja ik weer ook dat een 320d geen vergelijking is… maar 163pk met zo een 8 bak automatique rijd echt nice!

Maar goed, hij is nog niet weg hé :popcorn:[/quote]

Moest het enigszins kunnen zou ik toch minstens een 325d aanraden. Beging 2012 een nieuwe 320d touring gekocht, met alle opties(sportpakket binnen en buiten, panoramisch dak,…) maar toch kon de wagen mij niet volledig bekoren. Gevolg: na 4maand verkocht. Mijn daily is nu een 530d touring, met minder opties maar des te meer rijplezier! :coolness:

[quote=”Datake” post=140726]Forumprijs: 25.000 rond en vast[/quote]

Forum price drop!

€ 24.000 !!

[quote=”Datake” post=140767]Vermoedelijk een loaded f30 320d efficient dynamics…

Ik rij super graag met de Porsche, en hij rijd super goed… maar zo weinig tijd 🙁 Ik doe vrij veel kilometers met de volvo… maar rijplezier kan die mij niet bieden 🙁 Dus een nieuwe 3 reeks efficient dynamics komt mij hetzelfde uit qua running cost (VAA is meer als de volvo, maar als ik de Porsche tax en verzekering er af trek kom ik nog goedkoper uit eigenlijk…) en ja ik weer ook dat een 320d geen vergelijking is… maar 163pk met zo een 8 bak automatique rijd echt nice!

Maar goed, hij is nog niet weg hé :popcorn:[/quote]

Zeker versterkte ophanging nemen (M)of de sport uitvoering. Rij met F30 standaard ophanging, en is een slappe vod tov de vorige E90.
                    Succes met de verkoop van deze prachtige P 😥

Prijs is bespreekbaar 😉

Thanks!

Tzal nodig zijn, het succes deel, want er komt weinig reactie… maar goed hij staat niet “op mijnen teen” 😉

Succes met de verkoop !

Spijtig voor jou want je bezit een mooie wagen !

S2

Veel succes met de verkoop!

De prijs zit wel goed denk ik, dus moet wel lukken.

(Al ga je het volgens mij nog heel lang beklagen dat je hem verkocht )

Jammer te zien dat er weer één moet vertrekken, maar je hebt er met hart en ziel van genoten hoop ik en dat is wat belangrijk is.

Succes met de verkoop !

Geniet er dan nog maar zo lang mogelijk van! 😉
                                Veel succes met de verkoop en aankoop van de BMW. :up:

Vermoedelijk een loaded f30 320d efficient dynamics…

Maar goed, hij is nog niet weg hé :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.