Porsche Cayman aankoop

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Porsche Cayman aankoop

• Maker
    Discussie
  • de kogel is door de kerk, ik ga mij een Cayman kopen
    245pk
    ne gele met gele velgen
    achtergrond wijzerplaten in sand beige
    volledig lederen interieur
    sportuitlaat
    sportpakket
    uitgebreide navigatiemodule

ik heb wel verschoten van de prijzen voor het onderhoud, nu zit ik om en bij de 1250€… en dat zou om de 30.000 km gaan naar 300€… bv om de bougies te veranderen moet van mijne 964 de ganse motor eruit en nu niet meer !!! ikke happy 😀 D P )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • [quote=”Pieren”:35mga841]Als alles goed gaat zou het wachten volgende week moeten beloond worden, dus tegen volgend weekend bollen we dermee !! 😀 [/quote]

Pak maar al wat foto’s voor hier ! We zijn benieuwd 🙂

Proficiat in elk geval…

0

Als alles goed gaat zou het wachten volgende week moeten beloond worden, dus tegen volgend weekend bollen we dermee !! 😀

0

Het is wel al bekend dat de 997 nu naar 345pk gaat en de 997S naar 385pk

Dit creëert wat ruimte om aan de Cayman S ook wat extra pk’tjes bij te geven 😀

0

997 is een jaar langer op de markt dan de Cayman S en de gewone Cayman is zelfs nog maar 2 jaar te koop

Nu al een face-lift na 3 jaar zou me eerlijk gezegd verbazen

0

[quote=”Rufie”:26ebtghj]Ik was woensdag in Zuffenhausen. Heeft een 997 nu led-lichtjes vooraan ? Ik heb er zo één zien buitenrijden. Nu twijfel ik…[/quote]

Volgens mij is het in Belgie voorlopig enkel de Turbo die leds heeft vooraan…maar het zou de bedoeling zijn van dit uit te breiden naar alle 997 …

0

Ik was woensdag in Zuffenhausen. Heeft een 997 nu led-lichtjes vooraan ? Ik heb er zo één zien buitenrijden. Nu twijfel ik…

0

[quote=”Bernie”:1vglfd2p]
                  Hoe dan ook ben ik ervan overtuigd dat elke individuele Porsche, hoe oud of hoe jong hij ook is, een tijdloos juweeltje is….[/quote]

Absoluut!

0

Volgens de officiële dealer is er eerst een face-lift gepland voor de 997…we spreken dat over 2009, model 2010…. Aansluitend zou er dan een face lift komen voor de Cayman maar daar is op dit moment weinig zekerheid of duidelijkheid over…
                    Hoe dan ook ben ik ervan overtuigd dat elke individuele Porsche, hoe oud of hoe jong hij ook is, een tijdloos juweeltje is….

0

Weinig beweging op het Cayman deel van dit forum…
                      Ik hoor geruchten dat er eind dit jaar reeds een facelift zou komen van de Cayman met mogelijks nog enkele PKs extra…
                      Kan iemand dit bevestigen?

0

[b]Hartelijk Proficiat Peer met je aankoop ! Het zal knap zijn in het “carrerawheiss” !
                        Schitterende wagen !!![/b]
                        Hoe het zit met onze bovenstaande vriend uit Izegem hebben we helaas nooit te weten gekomen

0

Sinds kort ook in blijde verwachting van mijn eerste Porsche 😀
                          Wij kozen voor een witte met de zwarte strips “CaymanS” en zwarte 18″” wielen.
                          Zal die mooi of mooi zijn ? ❓

(Getwijfeld voor een witte met rode wielen en rode strips, maar was er wat over denk ik…)

Ik heb van beiden een mooi tekeningetje van de car-configurator, maar dat hierop zetten, daar heb ik geen kaas van geëten 😳

0

Goede keuze.
                            Ben zelf zéér tevreden over mijn Cayman.

0

hellow Lucarl, er rijden er al 2 rond hoor in Izegem (maar grijze…) wel een mooi kleur maar ik hou wel van opvallende kleuren 😀

heb nog niet getekend, na overleg met garagehouder en alle opties uitgelegd (ten gronde) amai.. 😯 herberekening gemaakt en nu alle opties die ik wou (nieuwe bestelbon moet opgemaakt worden) normaal asap getekend 😛 ik ga hem dan nog voor de zomer hebben als ik deze week teken 8) 8)

0

en?? Getekend???
                                Let us know

0

WAUUW, gaan we nu eindelijk een Cayman zien rondrijden in Izegem ?
                                  alvast proficiat en hopelijk kom ik u wel eens tegen
                                  groeten,
                                  lucarl

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.