- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 januari 2017 om 02:30
Hallo hier,
Wij kunnen vanaf volgende maand op t werk via leaseplan.be een auto leasen.
Veel info hebben we nog niet gekregen, maar wel weten we dat het ons netto (het is geen opslag) 1/3 van de prijs kost van wat er op de site van leaseplan staat…Ik begon al te dromen toen ik mijn favoriete merk er ook zag tussen staan en wou eens horen of er hier nog zo zijn die via deze formule met een Porsche rijden…
Het gaat om een Cayman en die komt op 1254 euro / maand incl btw waarvan ik dus 1/3 moet betalen = 420 euro (contract van 2 jaar met 10.000 km/jaar zonder opties / moet ik me nog in verdiepen)…
Zijn er nog kleine lettertjes waar ik over kijk? Maw komen er nog extra kosten bij via taksen/belastingen het volgende jaar (Voordeel alle aard? Wat dat ook moge zijn?) of nog beter, gaat er nog iets van af? (Zal maar stoppen met dromen zeker? 😉
Hieronder wat er nog op de site staat maar voor mij wat Chinees is :Fiscaal
Fiscale waarde 54.087
Maandelijks voordeel alle aard 455,88
CO2 bijdrage 77,42
CO2 aftrekbaarheid % 70Alvast bedankt om mij te helpen om te weten te komen of dit zou lukken of niet!
(Benzine komt er nog bij gezien het zonder tankkaart is en ik zou er elke dag mee naar t werk rijden (ca 40 km) met veel plezier! 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.