Porsche Cayman R best driver’s car 2011

Home Forum Porsche Talk Porsche Cayman R best driver’s car 2011

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳

Ben wel fan van de 986 Boxster mkii. Vind ik ontzetttend volwassen en compleet uitzien/rijden. Met oude Porsches jammer genoeg geen ervaring, al komt daar gelukkig verandering in!! Had eind vorig jaar nl. Een fotoshoot me een McLaren MP4-12C en de eigenaar heef me uitgenodigd om zijn 964 Turbo te shooten. Veel over gehoord wat betreft het turbogat.

Nu weer OT: Cayman R.

Groeten

[quote=”Mushroom” post=87484]Zeg nooit zomaar 968 tegen een 986 :mrgreen:
        [/quote]

Inderdaad.
        De Boxster mag met zo veel eer niet gaan lopen . :first:

Godmiljaar, wat een fouten :wtf: :censored: Ik weet het wel hoor! Op mijn website staat het goed 🙂 968 is een totaal andere Porsche 😆

Het filmpje:

[video]http://vimeo.com/33895389[/video]

Groeten

P.S. snel even aanpassen voordat ik hier wordt afgeschoten!

Zeg nooit zomaar 968 tegen een 986 :mrgreen:
            Zeg niet Boxter, maar wel Boxster :happy:

Cayman R is een ontzettend gave wagen, en volgens velen beter dan de 911 omdat hij een middenmotor heeft. Heb zelf geen ervaring met die 2, wel heb ik een 986 Boxster (S) MkII willen!!!!!! Is nog realistisch 🙂

Maar de prijs, komt bijna in het vaarwater van de 911. Heb toevallig gisteren een video gezien, waar ze in Australië een test hadden tussen de Cayman R en de Nissan GT-R MY2011. Waarom? Omdat ze qua prijs enorm dicht bij elkaar liggen. Heb nooit gereden met die 2, of meegereden, maar ik denk dat ik en velen hier op het forum toch voor de Cayman R gaan. Groen AUB!! Maar kijk puur naar performance, dan valt de Cayman R in het niet. En dat voor ongeveer dezelfde prijs..

Groeten

er zijn al meerdere mooie creaties geweest. Is een gekende Porschehandelaar in Frankrijk, genaamd ‘la villa rose’, die vooral 993’s doch ook andere mooie 2e handswagens aanbiedt, en op korte tijd een zeer degelijke reputatie opgebouwd heeft, en ook vaak meetings organiseert vor klanten. Deze creaties zijn een nieuwe weg die hij uitprobeert, met enig succes…

Wim

Zo zou hij bij mij ook in de garage mogen. 8)

Is wat anders dan uw standaard Caymanneke hé 😉 😉 😆 😆 😆

zo zeg die Delavilla 😯 Wat een ontzettend gave wagen!!!!!

alloo, wat een beest die Rush… maar prijskaartje vermoedelijk ook!? Al vallen die velgen blijkbaar nog behoorlijk mee; die staan momenteel in de nieuwe RS Magazine in promotie: complete set met banden voor 2200 euro.

Ik ben al ettelijke maanden met die persoon verbonden via FB
                          Is idd erg leuk .
                          Hij heeft ook een leuke “driewieler” in zijn gamma.
                          Doch de Cayman van Delavilla (de R1) kan me toch meer bekoren

schitterende auto, schitterende muziek 😉

Ik wil da ook 🙁 🙁 🙁

Anoniem

Moet nog Es’ met ne Cayman meerijden denk ik, al zo lang geleden. Met nen boxster ook eigenlijk….
                                  Van look in ieder geval subliem! Net nog een paar commercials van de boxster en de Cayman gezien,…..mooi!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.