Porsche Cayman R best driver’s car 2011

Home Forum Porsche Talk Porsche Cayman R best driver’s car 2011

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • :mrgreen: :mrgreen:
      probeer jij me de volgende keer nu maar kwijt te geraken haha

        mbembe schrijft:

        maar een vriend van mij heeft een Cayman en is er zeer tevreden over. :mrgreen: :mrgreen: zegt dat het geweldig rijdt en net zo snel is als een 997 (tot 276km/u dan he). betere wegligging door de middenmotor, kunt er geweldig mee gooien en smijten. Dat zegt hij tenminste, weet niet of het waar is natuurlijk 😆

        Alleen spijtig dat het maar een baby Porsche is hé …

        [size=2]OK OK, laar de kritiek maar komen, gelukkig is de karma afgeschaft 😆 😆
        Is maar een internal joke tussen mbembe en mij hoor 8) [/size]

          maar een vriend van mij heeft een Cayman en is er zeer tevreden over. :mrgreen: :mrgreen: zegt dat het geweldig rijdt en net zo snel is als een 997 (tot 276km/u dan he). betere wegligging door de middenmotor, kunt er geweldig mee gooien en smijten. Dat zegt hij tenminste, weet niet of het waar is natuurlijk 😆

            JoeBar_S2 schrijft:

            Das maar een gedacht,
            ben er zeker van dat deze opmerking totaal niet ingegeven was door iets 🙂

            klopt! mijn avatar is puur toevallig… 😆 😉

              Das maar een gedacht,
              ben er zeker van dat deze opmerking totaal niet ingegeven was door iets 🙂

                uw avatarfoto verraadt een zekere bias… 😆

                  gewoon een topauto en is zijn geld dubbel en dwars waard! Cayman rocks! :mrgreen:

                    indeed! Reden waarom ik altijd moeite heb om de aankoop van een nieuwe te overwegen. De enige manier waarom velen vermoedelijk tegenwoordig de aankoop van een nieuwe verkiezen (en ook ik eventueel nog zou overwegen),of zelfs aankunnen, is de ‘balooning financiering’; waarbij je een voorschot betaalt (doorgaans 15%), dan een vrij schappelijke afbetaling hebt omdat je op je termijn maar de helft afbetaalt, en nadien de keuze krijgt om hem over te nemen voor de andere helft, of terug te geven. op die manier betaal je soms in de maand minder af voor een nieuwe dan voor een recente occassie (waar je natuurlijk het volle bedrag in één keer dient te betalen). Op die manier kon mijn vriendin haar nieuwe autootje makkelijker permiteren in de maand nu, dan de recente occassies zie we voor haar bekeken hebben…

                      porschky schrijft:
                      … dat hij op een tweedehands GT3 zelf minder zal verliezen dan op een nieuwe Cayman voor een gelijkaardig bedrag.

                      tja, noem me eens twintig auto’s die goedkoper zijn dan de caymanR waarvoor zo’n vergelijk met een nieuwe soortgenoot niet opgaat 😀

                        porschky schrijft:

                        ik volg je Mark, maar ik bedoelde echter hier dat hij op een tweedehands GT3 zelf minder zal verliezen dan op een nieuwe Cayman voor een gelijkaardig bedrag.

                        Daar volg ik je volledig in!

                          is dit zo? Want de 356 had toch ook al de achterbank, en die dateert (net als de Kever) toch van een tijdperk dat de export naar de VS eerder een randfenomeen was voor hun omzetcijfers.. Ik weet wel dat de 356 speedster oorspronkelijk een bestelling van een californische dealer was,maar dat van die noodzaak van een achterbank in een 911 had ik nog noiit gehoord of gelezen?

                            mark986 schrijft:

                            deze laatste heeft natuurlijk wel het 911 bloed door de aderen en dat is niet te verloochenen.

                            ik ben dan weer van mening dat de Cayman net iets meer aanleunt bij de originele ideeen van Porsche over wat een echte Porsche moet zijn dan gelijk welke 911, de achterbank is er enkel gekomen om de amerikaanse markt te plezieren, en door die nood aan een achterbank is de motor net tot achter de achteras geschoven.

                              ik volg je Mark, maar ik bedoelde echter hier dat hij op een tweedehands GT3 zelf minder zal verliezen dan op een nieuwe Cayman voor een gelijkaardig bedrag.

                                Is relatief vind ik, 997 kost ook een pak meer dan de cayman! Dus afchrijving ook hoger dus meer waardeverlies in euro, in percentage zal het ongeveer hetzelfde blijven.

                                  en vergeten we de restwaarde niet!

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.