Porsche Cayman R voorgesteld in Los Angeles

Home Forum Porsche Talk Porsche Cayman R voorgesteld in Los Angeles

• Maker
    Discussie

• Zimmie
    Deelnemer

Op de Los Angeles Autoshow is de Porsche Cayman R voorgesteld in wereld premiere.
      Zoals jullie weten wordt in het Porsche alfabet de R voorbehouden voor speciale wagens, denk maar aan de zeldzame Porsche 911 R (slechts 19 stuks gebouwd)
      En de Porsche Cayman R is speciaal, hij is 55 kg lichter als de Porsche Cayman S en heeft 10 extra PK’s

Het volledige artikel kan je lezen op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • effe eentje samegesteld en doe mij dan maar een meteor gryze 😉
        zo een nieuwe p samenstellen is toch steeds weer fkes dromen en nadien ringring gaat de wekker af 😥

aan die ‘Belgische ‘ prijs is het dan uiteindelijk ‘raisonable’, gezien je niet gek moet doen met een normale Cayman S om die prijs te bereiken! Ik heb ooit eens een prijs berekend voor een Cayman S zoals ik die zou willen, en kwam uiteindelijk in de buurt van de prijs van een standaard 911 😯

HIER de configurator 😉

Cayman R komt er in 16 kleuren .
              Dus keuze genoeg .

Deze beter ❓

tis toch nog genoeg,en eer ge der mee op op straat moogt zijt ge nog e paar duizend euros meer kwyt.
                maar ik smaak em ook wel enkel da kleurken ligt me niet 😕
                maar das persoonlijk e

Dacht ik ook al.
                  De prijzen die ik gezien hen (zie link) schelen toch een kleinwagen .
                  En deze komen van een belgische site

In februari 2011 komt de Porsche Cayman R bij ons op de markt voor 72.237 euro.

Deze prijzen zin de Nederlandse, zal in België wel minder gaan kosten.

mvg

rjf

Voor die prijs koop je een 2e hands full op 997 4S met nauwelijks km’s, en heb je nog véél wisselgeld over 😈

vb1
                      vb2

ach zo, een ‘RR’-prijs dus… 😯

Met alle respect, maar voor dat geld rijd ik toch liever met een recente tweedehands 997 GT3… maar dat zal wel weer aan mij liggen zeker…

De Porsche Cayman R debuteert op de LA Auto Show.
                          De prijzen zijn al bekend: met handbak krijgt u ‘m voor 95.800 euro mee, met PDK is de prijs 97.500 euro.

prijsje zal ook nogal ‘R’ zijn zeker? 🙄

Anoniem

+3

rjf

+ 2

De extra pk’s maken het stilaan een snelle trackcar …

+1

yup, ik vind em lekker!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.