Porsche Cayman R voorgesteld in Los Angeles

Home Forum Porsche Talk Porsche Cayman R voorgesteld in Los Angeles

• Maker
    Discussie
  • Op de Los Angeles Autoshow is de Porsche Cayman R voorgesteld in wereld premiere.
    Zoals jullie weten wordt in het Porsche alfabet de R voorbehouden voor speciale wagens, denk maar aan de zeldzame Porsche 911 R (slechts 19 stuks gebouwd)
    En de Porsche Cayman R is speciaal, hij is 55 kg lichter als de Porsche Cayman S en heeft 10 extra PK’s

Het volledige artikel kan je lezen op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • effe eentje samegesteld en doe mij dan maar een meteor gryze 😉
      zo een nieuwe p samenstellen is toch steeds weer fkes dromen en nadien ringring gaat de wekker af 😥

0

aan die ‘Belgische ‘ prijs is het dan uiteindelijk ‘raisonable’, gezien je niet gek moet doen met een normale Cayman S om die prijs te bereiken! Ik heb ooit eens een prijs berekend voor een Cayman S zoals ik die zou willen, en kwam uiteindelijk in de buurt van de prijs van een standaard 911 😯

0

HIER de configurator 😉

0

Cayman R komt er in 16 kleuren .
            Dus keuze genoeg .

Deze beter ❓

0

tis toch nog genoeg,en eer ge der mee op op straat moogt zijt ge nog e paar duizend euros meer kwyt.
              maar ik smaak em ook wel enkel da kleurken ligt me niet 😕
              maar das persoonlijk e

0

Dacht ik ook al.
                De prijzen die ik gezien hen (zie link) schelen toch een kleinwagen .
                En deze komen van een belgische site

In februari 2011 komt de Porsche Cayman R bij ons op de markt voor 72.237 euro.

0

Deze prijzen zin de Nederlandse, zal in België wel minder gaan kosten.

mvg

0
                  rjf

Voor die prijs koop je een 2e hands full op 997 4S met nauwelijks km’s, en heb je nog véél wisselgeld over 😈

vb1
                    vb2

0

ach zo, een ‘RR’-prijs dus… 😯

Met alle respect, maar voor dat geld rijd ik toch liever met een recente tweedehands 997 GT3… maar dat zal wel weer aan mij liggen zeker…

0

De Porsche Cayman R debuteert op de LA Auto Show.
                        De prijzen zijn al bekend: met handbak krijgt u ‘m voor 95.800 euro mee, met PDK is de prijs 97.500 euro.

0

prijsje zal ook nogal ‘R’ zijn zeker? 🙄

0
                          Anoniem

+3

0
                            rjf

+ 2

De extra pk’s maken het stilaan een snelle trackcar …

0

+1

0

yup, ik vind em lekker!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.