Porsche Cayman vanaf het jaar 2006

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche Cayman vanaf het jaar 2006

• Maker
    Discussie

• Davy Spens
    Deelnemer

Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een cayman vanaf het jaar 2006. Prijzen tussen de 20 – 30.000 euro

Voorkeuren:
      Zwart of donkerblauw
      Xenon
      Navigatie
      parkeersensoren

Dat zijn zo wat de punten waar ik zeker op let.
      Je vindt ze overal maar ben net opzoek naar dat één model van een liefhebber. :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Bij een 2.7 past volgens mij enkel een handbak gezien het geringere vermogen en Koppel .Een2.7 in combinatie met tip is niet Ideaal .
        2.9 heeft iets meer vermogen en koppel (niet het belangrijkste ) maar de Pdk is veel soepeler en leent zich tot comfortabel en indien nodig tot sportief rijden .

Persoonlijk als ik een 2.7 Manueel of een 2.9 PDK naast elkaar zou zetten. Zou ik automatisch voor de 2.9PDK gaan. Dit puur alleen omdat het automaat is. Ik hou er enorm van alleen kan je meer spelen met een manueel denk ik dan? Met importeren heb ik niet een directe ervaring. Vandaar dat ik op jullie forum ben gekomen. Jullie kunnen mij zowat informeren waarvoor zeer grote dank.

S2

Weet wel dat een 2.7 en een recentere 2.9 bijna even duur zijn qua BIV (door de lagere CO2 uitstoot van de 2.9).

Als je wat rondkijkt valt de FL 2.9 ook net rond de top van je budget. Als het enigszins kan zou ik opteren voor de facelift met een lage km-stand.

En als je dan toch bezig bent … probeer eens een 2.9 PDK 🙂 Volgens mij ga je snel verkocht zijn 🙂

Ja een 2.7 is meer dan genoeg. Prachtige auto’s trouwens. Ik ga het wel wss gebruiken als dagelijkse voertuig. Ik ben nu natuurlijk weer een jaar aan automaat gewoon endat is gewoonweg zalig. Ben bang dat ik een manueel koop dat ik niet tevreden ga zijn. Natuurlijk we spreken over automaat diesel 😛

Om te beginnen zou ik idd naar een 2,7 kijken. Die is redelijk onderschat tov al het andere geweld. Ga je naar de 3,4 S versie, das weer andere koek maar ook een andere rijstijl! Heeft meer koppel en kan je meer als een ‘diesel” rijden, als je dan de toeren opzoekt is het snel. De 2,7 ga je meer de power kunnen gebruiken en doordrukken dan de S 3,4, als je dat gaat doen ga je snel boven de dubbel toegelaten snelheden zitten!

Succes met je zoektocht!

Een 2.7 is een ideale en leuke en Echte Porsche . :up:
                  Kan je heel veel plezier aan beleven .
                  Ik zou wel gaan voor handgeschakeld zeker in een 2.7 !

Het zal mijn eerste worden, dus ik verkies een 2.7 uiteraard :up:

mss nog één belangrijke vraag: een gewone of een S ?

zaken waar je op moet letten zijn identiek aan deze voor een boxster KLIK

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.