Porsche CDR 21 radio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Porsche CDR 21 radio

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Ik heb beslist om als autoradio een CDR 21 in mijn 993 te monteren (versie met CD). Nu vermoed ik dat die Duitser die elk jaar in Gent Expo op auto retro staat, dergelijke radio’s verkoopt. Gezien het nog een tijdje is dat die beurs door gaat, en ik nu dergelijke radio wil vraag ik of iemand toevallig de gegevens heeft (website of zo) van die Duitser.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Nadeel van zo’n Becker Navigatie is dat de software al jaren niet meer ge-update wordt.
        Dit drukt ook de prijs. Echter moet je je wel af vragen wat je koopt voor minder dan € 200,-
        Vaak incompleet of met pixelschade, maar je kan natuurlijk wél geluk hebben en een koopje scoren.

[quote=”deepee” post=245349]in 1997 was een CDR21 één van de mogelijke opties bij de 986[/quote]

Dat kan best, maar de CDR21 is uit het 993 tijdperk (dat was het overigens nog in 1997 ;))

De CDR21 is goed leesbaar vanuit de meeste, of eigenlijk alle hoeken. de CDR22 niet … maar dat schreef ik eerder al :popcorn:

indicatie van huidige vraagprijzen voor 2dehands vind je HIER

Ik heb hier nog een Becker liggen met navigatie. Mag weg voor een correcte prijs.
            Weet niet wat die nog waard is. Misschien iemand een idee van waarde?
            Becker traffic pro high speed met de navigatie muis en alle boekjes en cd.
            Is in goed werkende onbeschadigde staat.

in 1997 was een CDR21 één van de mogelijke opties bij de 986

De CDR21 is af fabriek in de 993 geleverd – die is OK om te lezen.
                Een CDR22 werd geleverd in de Boxster en 996 – af hankelijk van je persoonlijke lengte kan het zijn dat het display niet goed leesbaar is.

Deze beide zijn door Becker gemaakt, dus ik denk dat je een radio bedoelt waar geen Porsche op staat.
                Over het algemeen zijn de Beckers (zonder automerk opdruk) in bijna alle posities te lezen.

De CDR23 kan je niet aansluiten, als je geen CANBUS hebt 💡

de CDR21 in m’n 993 kan ik zonder probleem lezen, zowel zonder als met achtergrondverlichting

Olaf,
                    Ik ben ook aan het kijken naar iets dergelijks voor mijn G-serie.
                    Maar een Porsche CDR 21 en 22 zouden niet leesbaar zijn voor 911, 964 en 993?
                    Wel de Becker?
                    Kan je een 23 aansluiten, ik dacht van niet?
                    Andere voorstellen?

Directe Link naar de CDR21 op Ebay :coolness:

Ik heb nog wel een CDR22 voor minder dan de helft :popcorn:

Momenteel staat er eentje te koop op ebay . Objectnummer 222304914255 , verkoper is van Litouwen , 800 euries. :salut:

Hey Peter993 ,
                          Momenteel staat er eentje op ebay .Object nummer 222304914255 , verkoper is van Litouwen . 800 euries

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.