porsche CDR-21 vervangen door becker BE7820

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen porsche CDR-21 vervangen door becker BE7820

• Maker
    Discussie
  • heeft iemand van de porschisten hier (eventueel ook beemer of MERC bezitters) clipsen in zijn/haar bezit om de becker autoradio uit de DIN slede te lichten? als er iemand is uit de kempen die ze een dagje wil uitlenen, dan hoor ik het graag.
    alvast bedankt !

Attachments:
    • becker.JPG
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • maddict schrijft:

Zou nu niet meer kunnen. Zelfs de cameramensen liepen duidelijk gevaar.

Ach, als je het zo gaat bekijken was het leven in de jaren 70 gewoon onverantwoord:
      je stuurde je kind alleen naar de winkel voor een pakje sigaretten en lag er niet wakker van dat dit zou overreden of ontvoerd worden. dat kind reed met een fietsje en droeg geen helm of fluovestje, zonder licht of vlag op een meterslange flexstok, nauwelijks remmen, geen 6 nexus of shimano versnellingen, vering noch schijfremmen, …
      zelf reed je met de auto zonder gordels, airbags, ABS, ESP, TC, … tegen ruim 100 kmh over secundaire wegen …
      en van het gat in de ozonlaag en de opwarming van de aarde lag niemand wakker: je had nog spuitbussen en ijskasten met CFK’s, de boeren gebruikten naar hartenlust DDT als bestrijdingsmiddel, …

en toch hebben we in de geschiedenis op geen enkel moment meer 100-jarigen geteld dan nu. die hebben dit kamikaze tijdperk toch allemaal glansrijk overleefd !!

0

Waar is de tijd gebleven .
        Dat was gawoon schitterend .

0

Zou nu niet meer kunnen. Zelfs de cameramensen liepen duidelijk gevaar.

0

Te land ter zee en in de lucht? Met de dafjes ! schitterende beelden!

0

hihi, waar is de tijd heen …

[video type=youtube]S7ipFApsFec[/video]

0

Hallo deepee, nee ik heb de achteruitrijsensor niet aangesloten, hoeveel km rij je nu in totaal achteruit, dat is verwaarloosbaar denk ik.

0

inderdaad yabba, niet direct aan gedacht !!
                  maar mijn zeintop hangt hier nu netjes op een trolley boven de wintersloffen in een hoekje van de atelier.
                  jij had zo’n becker toch ook in je 986 S vesuvio toch? heb jij de ader van het achteruitrijlicht op de iso stekker aangesloten. dit blijkt bij de eerste testen niet echt nodig? als jij het toch raadzaam acht, kom ik toch nog eens af voor zo’n koperen pinnetje welk bij in de 8-polige stekker kan geschoven wordt (lege plek op positie 2)

0

Deepee, ge weet toch dat ik alle mogelijke onnozele toebehoren heb, je had da gerust mogen vragen, hadden we nog eens een mini zeintop-meet kunnen houden. 😀

0

@ audiotronics: dank voor de geboden hulpstukken, ik ben intussen al gedepanneerd door een bevriende mecano uit een garage in Mol.

het ombouwen was verder een eenvoudige klus. gewoon één draadje (output subwoofer) moeten onderbreken en op deze ader richting nokia versterken een lus maken met contactstroom. klaar is klara alsof er nooit iets anders heeft ingezeten dan de becker BE7820 radio/CD/navi (traffic pro – high speed).

0

Alle modellen op voorraad. Als ge tot in Tremelo komt of eventueel ‘s avonds tot in Heist o/d Berg 😆

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.